Auteur Topic: Auto te water  (gelezen 1887 keer)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Auto te water
« Gepost op: woensdag 02 april 2008 - 00:59:01 »
Er was ondertussen al een interessante draad over ontstaan, nl. 'auto te water'. Dit onderwerp ligt me te nauw aan het hart om het ergens in een draad verloren laten te liggen, daarom even een nieuwe draad.

Wooter heeft al een 'blik op de weg' uitzending vermeld, helaas niet online beschikbaar.

Ik heb na een beetje googlen wel volgende aflevering van een ander programma gevonden die zeker een start biedt tot discussie:

http://player.omroep.nl/?aflID=6747212&md5=70b209cfa5ab1d78d075f68d5de09ae6

Als ik grofweg de resultaten van Nederland naar België zou vertalen spreken we hier toch over enkele tientallen doden per jaar. Op zich dus een nobel doel om deze naar beneden te brengen en volgens mij ook goed mogelijk. Zoals steeds bij het autorijden is kennis hierbij cruciaal.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Auto te water
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 02 april 2008 - 17:35:19 »
Citaat van: JC
Op zich dus een nobel doel om deze naar beneden te brengen

Je bedoelt wellicht hun aantal, niet de doden.  :D

Kan wellicht ook een interessant item worden op de site zelf.

Zoals uit het filmpje ook blijkt, is het belangrijk te weten wat je moet doen en laten, en koelbloedig te blijven.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."