Auteur Topic: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL  (gelezen 69458 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #165 Gepost op: zondag 27 december 2009 - 22:13:46 »
[mod]: Zoals men in de Kamer zegt: "Het incident is gesloten."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #166 Gepost op: maandag 28 december 2009 - 16:21:07 »
De Houtlaan is over de gehele lengte de bevoegdheid van Wegen Verkeer, ook de Turnhoutsebaan.
Weet ik minstens even goed als madam de burgemeester, info uit eerste hand.
Een burgemeester kan trouwens beveiligende maatregelen nemen op alle wegen van het grondgebied, ook de wegen die beheerd worden door de provincie of het gewest.

Ter herinnering :
De gemeente Diepenbeek is een paar jaar geleden veroordeeld om dat na te laten ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #167 Gepost op: zaterdag 02 januari 2010 - 20:14:31 »
4 doden en 1 zwaargewonde in Pecq, heb juist het VTM-nieuws gezien, de persoon die schuin tegenover het "nieuw gecreëerd" zwart verkeerspunt woont, zei: " sinds dat ze hier de weg verandert hebben gebeuren hier regelmatig zware ongevallen..., toen de weg nog niet verandert was gebeurde er hier niets...

VTM liet de brede rijbaan zien (daar 3 rijstroken breed) waar ze licht verhoogde 10-12 cm platte verkeersgeleiders  in de vorm van een zeer smal-plateau (wat breder als een biggenrug) uitlopend in breder middeneiland als verkeersplateau aangelegd hebben, om het verkeer voor te sorteren dat links afdraait op dat punt.
Zonder zichtbare -eigen- verlichting, of plastieke verlichte middenbaken als richtpunt, en aan de kleur (VTM-overdag) was het ook amper te onderscheiden van de kleur van het wegdek.

Een inhaler (volgens VTM-nieuws is de snelheid daar 70 kmh, 50 kmh volgens HLN.be) wou blijkbaar terug naar rechts maar daar lag die verhoogde middengeleider... controle over het stuur... frontaal op stevige tegenligger...

Citaat
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1048682/2010/01/02/Vier-doden-bij-zwaar-verkeersongeval-in-Pecq.dhtml

Er zijn vier dodelijke slachtoffers tussen de 19 en 32 jaar gevallen bij een dramatische verkeersongeval vannacht in Pecq. De jongeren zijn afkomstig uit Pecq, Estaimpuis en uit St-Amand in Frankrijk. Blijkbaar lag een inhaalmanoeuvre aan de basis van het ongeval.

Eén van de inzittenden van de verongelukte wagen, de 20-jarige Justin Favier uit Pecq, ligt nog steeds in kritieke toestand in het Dorcas-ziekenhuis in Doornik. De jongen is de enige die de frontale botsing overleefde. Vier mede-inzittenden van de wagen waren op slag dood. De jongeren waren op weg naar megadancing 'la Bush' in Esquelmes.
 
Een automobilist die getuige was van het ongeval zei dat hij omstreeks 23.45 uur op de Kortrijksesteenweg werd voorbijgestoken door een Toyota. "De wagen reed sneller dan 50 km/uur, de maximumsnelheid op de steenweg", verklaarde de substituut van de procureur des konings van Doornik, M. Bariseau. "Bij het inhaalmanoeuvre week de wagen naar links uit om het verkeersplateau in het midden van de weg te ontwijken. Daarbij botste de Toyota frontaal op een VW Touareg die uit de tegenovergestelde richting kwam".
 
De bestuurder van de Toyota, de 32-jarige Steve Briet, was op slag dood. Zijn halfzus werd uit de wagen geslingerd en stierf ter plaatse. Ook twee meisjes, beiden afkomstig van het Franse St-Amand-les-Eaux, van wie één amper 19 jaar oud, werden uit het voertuig geslingerd en overleden. Hun identiteit is nog niet bevestigd.

"De omstandigheden van het ongeval zijn duidelijk. Ik heb geen expert aangesteld", verklaarde de vertegenwoordiger van het Doornikse parket. (belga/jv)
02/01/10 09u32

Enkele lezers(brieven) schijnen die "gevaarlijke" midden-eilandjes/-verkeersplateau´s ook goed te kennen.
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #168 Gepost op: zondag 03 januari 2010 - 02:32:26 »
Dat is daar al altijd een dodenweg geweest.
Door de ene stommiteit na de andere zijn de "zwarte vlekken" hier en daar wat opgeschoven maar volgens mij heeft het toeval er dan meer mee te maken waar het ongeval zich precies voor doet.
Ik heb jaren bijna dagelijks, en vaak zelfs meerdere keren per dag, over die weg gereden tot de opening (eindelijk) van de A17/E403 Doornik-Brugge (eigenlijk het stuk tussen de E17 en Doornik die bleef aanslepen door de groene brigade en communautair getouwtrek) en sindsdien kom ik er nog zelden samen met vele-vele anderen.

Tussen Doornik en Pecq gaat het om een viervaksweg om na door het centrum gereden te zijn in Vlaanderen binnen te rijden en op een  :-X weg terecht te komen.
Ik heb daar al vele ongevallen gezien/gehoord/gelezen.
Iets verder richting Kortrijk staat ondertussen een nieuw huis, na jaren een ruïne te zijn geweest, waar ooit eens een onbemand straalvliegtuig van 1 of ander leger (dacht andere kant van de toen nog bestaande muur) is binnengevlogen na zonder brandstof te vallen (letterlijk) en de 19-jarige zoon des huizes het leven heeft gekost.
De piloot was met zijn schietstoel uitgestapt nog voor hij "de muur" overvloog om 1 of andere reden waardoor de halve wereld op zijn kop stond (Atoombommen). Ondertussen 25/30 jaar geleden.

Gebeurd het niet OP de weg, dan valt het gewoon uit de lucht, weerom letterlijk.

Offline marc

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 714
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #169 Gepost op: zondag 03 januari 2010 - 03:21:59 »
Citaat
"De omstandigheden van het ongeval zijn duidelijk. Ik heb geen expert aangesteld", verklaarde de vertegenwoordiger van het Doornikse parket.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeeltelijk aansprakelijk, behoort niet tot het bevorderen van de Belgische verkeersveiligheid.

Stempel snelheid is voldoende. Een eventueel technische oorzaak waarbij de infrastructuur het ongeval zou kunnen verzwaard hebben laat men ook in het midden. Daarbij rekening houdend met de Belgische bekwame vaststellingen.

Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

Even ter zijde:

Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.

Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Uiteraard. Want het is een moeilijke materie mocht uit het onderzoek ter plaatse en de daaropvolgende analyse blijken dat de infrastuctuur een belangrijke bijdrage heeft geleverd tot het ongeval. En de overheid, de wegbeheerder, dagvaarden en aansprakelijk horen verklaren of gedeel
« Laatst bewerkt op: zondag 03 januari 2010 - 03:24:35 door marc annemans »
De Belgische verkeersveiligheid, een VERWAARLOOSDE ZIEKTE.
"Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat, "maar eieren leggen..."

www.mattys-music.be

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #170 Gepost op: zondag 03 januari 2010 - 13:17:52 »
Stempel snelheid is voldoende.
Idd,  toch gemakkelijk...  "snelheid" is er altijd, al is ze te laag (inhalen)...
Mss gaan ze het nu tot officieel zwart punt verklaren en er flitspalen zetten...  ;D

Citaat
Het ongeval past eigenlijk bij de ongevallen met biggenruggen:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html
Idd, zet die er maar bij, goed voor de statistieken...  :(

Niemand gaat daar inhalen als men die middeneilanden-plateaus ´s nachts kan zien, en dan nog...
Wie weet dacht de bestuurder die weg nog te kennen voordat die ondingen daar aangelegd zijn, en plots lagen die obstakels daar...
« Laatst bewerkt op: zondag 03 januari 2010 - 13:39:22 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #171 Gepost op: zondag 03 januari 2010 - 13:29:23 »
Even ter zijde:
Het nieuwsjournaal en weerberichten verkondigde sinds woensdag gladheid en voor vandaag sneeuwval tot 5 cm.
Hier werden alvast geen voorzorgsmaatregelen genomen in het strooien van de wegen.
In Noord-Limburg ligt er deze morgen een mooie laag van 10 cm, voor mij hoeven ze niet (overal) te strooien.
Laat die bepaalde bestuurders maar onderaan die flauwe helling wachten op de strooiwagens, ze zullen het wel snel leren, ik wuif regelmatig eens lachend ... extra traag voorbijrijdend...  :D
Een oude vriendin heeft verleden week toch winterbanden besteld, dinsdag worden ze pas geleverd...  ;D
« Laatst bewerkt op: zondag 03 januari 2010 - 13:41:06 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline marc

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 714
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #172 Gepost op: zondag 03 januari 2010 - 15:21:16 »
Citaat van: Michel
Idd,  toch gemakkelijk...  "snelheid" is er altijd, al is ze te laag (inhalen)...
Mss gaan ze het nu tot officieel zwart punt verklaren en er flitspalen zetten...  ;D
Een typisch ongeval waar het Comité Verkeersveiligheid vroeger op doorwerkte, Michel. Na een analyse van het ongeval dikwijls bleek dat snelheid niet kon weerhouden worden. Daarop de overheid werd ingelicht met voorstellen ter verbetering en/of wegneming van gevaarlijke infrastructuur. En dan kwam men zeer dikwijls tot de vaststelling dat er in het aanvankelijk proces verbaal geen enkele melding werd gemaakt over "gevaarlijke infrastructuur" maar over "te hoge of hoge snelheid". Meermaals kwamen er zaken aan het licht waarover de politie of rijkswacht werd aangesproken die geen enkele melding hadden gemaakt aan de overheid ter waarschuwing van een ernstig probleem.

Bij dit ongeval vrees ik eveneens dat het die richting uitgaat. De redenen heb ik al aangehaald ivm de visie van het parket. Zoals meestal gebruikelijk bij dit soort ongevallen.

Citaat van: Michel
Idd, zet die er maar bij, goed voor de statistieken...  :(

Ik zal dit topic afsplitsen naar:

http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,2023.0.html

om aldaar verder een paar voorbeelden aan te halen die aansluiten op het bovenvermelde.

Citaat van: Michel
Niemand gaat daar inhalen als men die middeneilanden-plateaus ´s nachts kan zien, en dan nog...
Wie weet dacht de bestuurder die weg nog te kennen voordat die ondingen daar aangelegd zijn, en plots lagen die obstakels daar...


Idd. een groot verschil of de omgeving gekend of niet gekend is voor weggebruikers.

Citaat van: Michel
In Noord-Limburg ligt er deze morgen een mooie laag van 10 cm, voor mij hoeven ze niet (overal) te strooien.
Laat die bepaalde bestuurders maar onderaan die flauwe helling wachten op de strooiwagens, ze zullen het wel snel leren, ik wuif regelmatig eens lachend ... extra traag voorbijrijdend...

Je kon al lezen dat het naar winterbanden ging... ;D

« Laatst bewerkt op: zondag 03 januari 2010 - 15:23:23 door marc annemans »
De Belgische verkeersveiligheid, een VERWAARLOOSDE ZIEKTE.
"Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat, "maar eieren leggen..."

www.mattys-music.be

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #173 Gepost op: maandag 04 januari 2010 - 05:38:21 »
...
In Noord-Limburg ligt er deze morgen een mooie laag van 10 cm, voor mij hoeven ze niet (overal) te strooien.
Laat die bepaalde bestuurders maar onderaan die flauwe helling wachten op de strooiwagens, ze zullen het wel snel leren, ik wuif regelmatig eens lachend ... extra traag voorbijrijdend...  :D
...


FILOU.  ;D ;D ;D

Idem hier. ;) :-[  (en zonder winterbanden.) ;D ;D ;D

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #174 Gepost op: maandag 04 januari 2010 - 05:42:08 »
...
Niemand gaat daar inhalen als men die middeneilanden-plateaus ´s nachts kan zien, en dan nog...
Wie weet dacht de bestuurder die weg nog te kennen voordat die ondingen daar aangelegd zijn, en plots lagen die obstakels daar...


Het kon dus net zo goed ik geweest zijn gezien ik die weg daar vroeger zo goed kende. :o >:(

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #175 Gepost op: maandag 04 januari 2010 - 14:11:53 »
Wat zogezegd snelheidsremmende obstakels zo kunnen medeveroorzaken en verergeren deel 2 Pecq N50:

Half jaar geleden voor die 4 doden in Pecq, dezelfde weg -N50 of Kortrijkse Steenweg-, 1 zwaargewonde in Pecq vermoedelijk ook verrast door (medeoorzaak) nieuw aangelegde middenplateau of die gevaarlijke ondingen, met duidelijke foto deze keer:
´t zal wel van dezelfde aannemer zijn, want ze zijn identiek als ik in het VTM-nieuws gezien heb, bij de plaats van de 4 doden liepen die middeneilanden nog veel smaller en verder uit, en eens men aan de verkeerde kant zit en terug naar rechts moet... veel snelheid is daarvoor niet nodig om op een tegenligger of geparkeerde auto´s te botsen, gelukkig nergens voetgangers op dat late uur....

Citaat
http://mouscron.nordeclair.be/regions/mouscron/2009-06-15/pecq-mouscronnois-etat-critique-708649.shtml

Pecq: un Mouscronnois dans un état critique
publié le 15/06/2009 à 06h11

L’ilôt heurté par le jeune Mouscronnois

Pierre Vandermeersch, un jeune Mouscronnois de 27 ans, a été victime d’un accident de la route, dimanche matin à Pecq. Hier, son état était jugé critique.

Rédaction en ligne

Vers 5h, Pierre Vandermeersch, domicilié rue Guillaume Vanzeveren à Mouscron, roulait en direction de Tournai, sur la RN50. Il était seul à bord de sa voiture. Dans la traversée de Pecq, après le feu rouge de la place, il s’est engagé dans la rue de Tournai. Là, il aurait été surpris par un îlot installé au centre de la chaussée et perdu le contrôle de son véhicule. Celui-ci a terminé sa course contre deux voitures en stationnement. Pierre Vandermeersch a été secouru par le SMUR de Tournai et transporté dans un état critique à la clinique de la Dorcas.

deel 1 , 4 doden en 1 zwaargewonde :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1048682/2010/01/02/Vier-doden-bij-zwaar-verkeersongeval-in-Pecq.dhtml
« Laatst bewerkt op: maandag 04 januari 2010 - 14:15:18 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #176 Gepost op: vrijdag 29 januari 2010 - 18:35:09 »
Enkel in Vlaanderen vriest het...  ;D :D  ;
... gaten in de snelweg; gevolgen: onveiligheid,  90 kmh... nu extra files...

Citaat
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid898449/lange-file-op-e313-richting-hasselt-2.aspx
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 

In het buitenland vriest het niet, en "hittegolven" zijn daar ook niet.  ;)
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 03:10:37 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #177 Gepost op: vrijdag 29 januari 2010 - 19:55:17 »
We kwxamen terug vanuit Nederland via de E34. Het was gewoon stilstaande file rr Herentals. In Luik stonden blijkbaar vrachtwagens vast en verschillende personenwagens geraakten niet meer (lees zomerbandjes) voorruit. Het is weer efkes minimale sneeuw. ;D ;D ;D Arm België...
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #178 Gepost op: zaterdag 30 januari 2010 - 01:46:26 »
... (lees zomerbandjes) ...

Zomerchauffeurs bedoel je zeker. :D

Op 10/02/2009 reed ik van Luxemburg via Luik naar (de) Limburg met de Vivaro en zomerbandjes.
Wie de weg kent weet genoeg. Op het ergste stuk durfde mijn passagier zelfs geen foto's meer nemen. Zelf was ik ook niet 100% op mijn gemak en enkel en alleen omdat ik een zware aanhangwagen mee had met een bestelwagen op.
Snelheid wat aangepast, dat wel, echter zonder problemen in (de) Limburg geraakt op de spiegelgladde grond (ijs) en de hevige sneeuwval.




Offline marc

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 714
Re: Ruim 30 doden/jaar minder door veiligere wegrandinfra in NL
« Reactie #179 Gepost op: zaterdag 30 januari 2010 - 01:58:10 »
Citaat van: Bibi
Wie de weg kent weet genoeg. Op het ergste stuk durfde mijn passagier zelfs geen foto's meer nemen. Zelf was ik ook niet 100% op mijn gemak en enkel en alleen omdat ik een zware aanhangwagen mee had met een bestelwagen op.
Snelheid wat aangepast, dat wel, echter zonder problemen in (de) Limburg geraakt op de spiegelgladde grond (ijs) en de hevige sneeuwval.

Inderdaad een zeer verraderlijke weg, Bibi. En toch ben je beter af en veiliger met winterbanden. :P ;D

Geef toe, die twee foto's zijn van de E17 in Gent. ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: zaterdag 30 januari 2010 - 01:59:47 door marc annemans »
De Belgische verkeersveiligheid, een VERWAARLOOSDE ZIEKTE.
"Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat, "maar eieren leggen..."

www.mattys-music.be