Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 415064 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1170 Gepost op: dinsdag 29 april 2014 - 22:59:55 »
Wat hebben die rechters hier eigenlijk zeg  ???

Dat ze alsmaar meer krom spreken in plaats van recht, en signalen uitsturen om ervoor te zorgen dat de flikken nog driester zullen tekeer gaan.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1171 Gepost op: donderdag 01 mei 2014 - 13:37:58 »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1172 Gepost op: donderdag 01 mei 2014 - 22:14:55 »
een voorbeeldje:

http://nieuws.vtm.be/binnenland/90071-integraal-de-gewraakte-telefacts

En er zullen er zo wellicht wel meer zijn, waar het over nog grotere sommen gaat.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1173 Gepost op: zaterdag 03 mei 2014 - 14:55:34 »
Voor of na de betoging nog ff rustig wat gaan drinken, zonder daarbij aanstoot te geven voor anderen.  Fijn voor de politie, maar niet in de jas van je vakbond. 

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/1.1956646

Hebben die paljaskes nu écht niks beters te doen ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1174 Gepost op: zaterdag 03 mei 2014 - 19:47:51 »
Voor of na de betoging nog ff rustig wat gaan drinken, zonder daarbij aanstoot te geven voor anderen.  Fijn voor de politie, maar niet in de jas van je vakbond. 

Vreselijk. Als dat allemaal vreedzaam verloopt, waarom die vakbondsmensen dan lastigvallen? Welke overtreding hebben ze begaan?

Het is pure provocatie, waardoor rellen juist zouden kunnen ontstaan.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1175 Gepost op: dinsdag 06 mei 2014 - 12:57:43 »
Bejaard koppel veroordeeld na ‘terroriseren’ van buren.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140506_01093989

Een bejaard koppel kan geen spelende kinderen verdragen. Dit blijkt steeds meer voor te komen. In dit geval is er echter een detail dat verantwoord om het in deze draad te zetten:

Citaat
‘De champetter – zo noemen we hem omdat hij vroeger rijkswachter was – en zijn vrouw roepen dat onze kinderen apen zijn. Maar ook ons laten ze niet met rust.’
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1176 Gepost op: dinsdag 06 mei 2014 - 14:00:12 »
Citaat
‘De champetter – zo noemen we hem omdat hij vroeger rijkswachter was – en zijn vrouw roepen dat onze kinderen apen zijn. Maar ook ons laten ze niet met rust.’

Ik vroeg me al af hoe dat bejaard koppel zo kan tekeer gaan, maar het vroeger beroep van de man verklaart natuurlijk al veel, zoniet alles.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1177 Gepost op: dinsdag 06 mei 2014 - 15:12:10 »
Ik dacht dat dit al eerder in dit draadje aan bod gekomen was, vind 'm alleen niet meteen terug.  Hmm, ben 's benieuwd of die kerel in beroep gaat ...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1178 Gepost op: dinsdag 20 mei 2014 - 19:13:50 »
"Hij kan nog niet eens deftig met een fiets rijden", wordt wel 's gezegd over iemand wier rijkunsten niet je datte zijn.  Wel: voor minstens 1 flik, is het nog realiteit ook: hij KAN niet deftig met de fiets rijden:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1892758/2014/05/20/Oefening-baart-kunst-ook-bij-de-Antwerpse-fietspolitie.dhtml
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1179 Gepost op: dinsdag 20 mei 2014 - 19:42:13 »
Die had zich niet zat genoeg gedronken, zodat hij niet spontaan kon slalommen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Agenten niet gestraft voor doodslaan kat met koevoet
« Reactie #1180 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 13:11:09 »
Citaat van: GVA
Agenten niet gestraft voor doodslaan kat met koevoet

De twee agenten die in Zwijndrecht een gewonde kat doodklopten met een koevoet, zullen geen sanctie krijgen. [...]

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/zwijndrecht/agenten-niet-gestraft-voor-doodslaan-kat-met-koevoet.aspx

Voilà, weer een zege voor de politiestaat.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1181 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 19:28:56 »
Ze kunnen ( :D) wel nog vervolgd worden.  Uit het artikel:

Citaat
De resultaten van het intern onderzoek worden nu bezorgd aan het parket en mogelijk zullen de betrokkenen alsnog vervolgd worden.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1182 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 20:24:19 »
Ze kunnen ( :D) wel nog vervolgd worden.

Inderdaad. En dan krijgen ze hoogstwaarschijnlijk opschorting van straf.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1183 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 21:37:39 »
Als ik nog eens een PV krijg, ga ik doorgeven dat er een intern onderzoek gevoerd is, dat de betrokkene een vermaning gekregen heeft, en het nooit meer zal doen ...

Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1184 Gepost op: donderdag 22 mei 2014 - 21:44:47 »
Als ik nog eens een PV krijg, ga ik doorgeven dat er een intern onderzoek gevoerd is, dat de betrokkene een vermaning gekregen heeft, en het nooit meer zal doen ...

Van jou gaan ze dat niet geloven. Jij bent immers geen flik.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."