Auteur Topic: TOPIC : POLITIE  (gelezen 415039 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1470 Gepost op: zaterdag 21 maart 2015 - 23:59:10 »
De gevoelens met de prangende vraag wat er met uw kind gebeurde is onbeschrijfelijk
'k vrees dat je zoiets pas echt weet als je die nachtmerrie zelf meemaakt ... en dat wens ik niemand toe.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1471 Gepost op: zondag 22 maart 2015 - 01:18:01 »
Rijprof, thanks.

Citaat van: Inazuma
'k vrees dat je zoiets pas echt weet als je die nachtmerrie zelf meemaakt ... en dat wens ik niemand toe.

Spoorloos en geen enkel teken van leven, vreselijk. Die onwetendheid... Nu ervaren wij pas dat gevoel.

Vroeger heel wat in aanraking geweest en begeleiding gedaan van nabestaanden bij verkeersslachtoffers. Ik wens het niemand toe. Maar het gevoel kent men pas als je het helaas meemaakt. Maar bij een verkeersongeval weet je wat er met uw kind gebeurde. Hoe schrijnend en pijnlijk ook.

In ons geval weten we totaal niets en elke seconde hoop je op goed nieuws. Het leven gaat verder en je moet erdoor.




Tussen vrijdag 6 om 18.00 uur en zaterdag 7 maart 2015 om 13.30 verliet de 29-jarige Angie ANNEMANS haar verblijfplaats, het centrum Bethanië in Zoersel. Sindsdien ontbreekt elk spoor van haar .

Ze is 1m68 groot en heeft een normale lichaamsbouw. Ze heeft lang donkerbruin haar.

Mevrouw ANNEMANS heeft dringend medische verzorging nodig.

Hebt u de vermiste vrouw nog gezien of weet u waar ze verblijft, neem dan contact op met de speurders.

Of via politiehulp  101






« Laatst bewerkt op: zondag 22 maart 2015 - 01:36:11 door diane »
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Voor half miljoen aan diamanten gevonden bij Antwerpse topspeurder
« Reactie #1472 Gepost op: zondag 22 maart 2015 - 16:35:34 »
Citaat van: GVA
Voor half miljoen aan diamanten gevonden bij Antwerpse topspeurder

Het Mechelse gerecht heeft commissaris Agim D., een topspeurder van de cel Diamant van de gerechtelijke politie van Antwerpen, aangehouden op verdenking van witwaspraktijken. [...]

http://www.gva.be/cnt/dmf20150322_01591741/voor-half-miljoen-aan-diamanten-gevonden-bij-antwerpse-topspeurder
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1474 Gepost op: vrijdag 03 april 2015 - 18:17:37 »
En nog steeds geen nieuws van Angie. Vandaag vier weken...
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1476 Gepost op: zondag 05 april 2015 - 12:55:35 »
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2276637/2015/04/04/Agenten-gewond-na-zware-klap-met-combi.dhtml

 ::)

Het soort ongevallen waarbij het bijzonder onzeker is wie er in welke mate zal aansprakelijk gesteld worden. Om ons daar een idee te kunnen over vormen, verschaft het artikel veel te weinig informatie.

Roekeloze cowboys bij de politie versus weggebruikers die de bestuurders van prioritaire voertuigen niet of slechts veel te laat doorgang verlenen: een typisch Belgische wantoestand.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1477 Gepost op: dinsdag 07 april 2015 - 14:23:51 »
Vanavond op Telefacts, een uitzending over hoe de politie omgaat met binnengebrachte portefeuilles :

http://www.gva.be/cnt/dmf20150407_01618315/onthutsend-hoe-nauwkeurig-springt-de-politie-om-met-uw-verloren-portefeuille
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1478 Gepost op: dinsdag 07 april 2015 - 15:31:49 »
was enkel jaren geleden toch ook al getest ?

met zelfde ondermaatse resultaat ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1479 Gepost op: maandag 04 mei 2015 - 08:53:10 »
Gisteren speelde mijn zoontje een voetbaltornooi. Dit tornooi is volledig gericht op jonge spelertjes (5 à 6 jaar). Blijkbaar waren er enkele risicomatchen want enkele matches hadden buitengewone aandacht van de lokale politie. Misschien had ermee te maken dat zowel de jeugdspelertjes van KV Mechelen als Racing Mechelen aanwezig waren.  ;D

Eigenlijk komt het er op neer dat de politie van Mechelen met 2 personen aanwezig was gedurende een goed uur. Heel de tijd werd gezellig gebabbeld met een lokale trainer. Mechelen is natuurlijk zo'n veilige stad waar nauwelijks iets gebeurd dat we dit blauw daar niet op de straat nodig hebben zodat de politie tijdens de diensturen naar de voetbal kan gaan kijken.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1480 Gepost op: dinsdag 12 mei 2015 - 22:46:08 »
Veel zaken kan ik terug vinden ivm verkeersveiligheid als ik onderstaand schrijven lees. Wellicht zullen er zich nog enkelen kunnen herinneren ivm "broekventjes - net van de schoolbanken enz..."

http://users.skynet.be/bk337022/openbrief.htm

Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
ook commissaris dient klacht in tegen vader Jonathan Jacob
« Reactie #1481 Gepost op: donderdag 14 mei 2015 - 08:58:19 »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: ook commissaris dient klacht in tegen vader Jonathan Jacob
« Reactie #1482 Gepost op: donderdag 14 mei 2015 - 20:11:21 »
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150513_01680267

De schaamte vér voorbij.

Zeg dat wel. Uitgerekend een politieman vindt het aangewezen om klacht in te dien tegen de vader wiens zoon door de Politie vermoord werd.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Agent die vrouw doodreed legt schuld deels bij slachtoffer
« Reactie #1483 Gepost op: zaterdag 16 mei 2015 - 12:41:57 »
Citaat van: GVA
Agent die vrouw doodreed legt schuld deels bij slachtoffer

http://www.gva.be/cnt/dmf20150515_01682818/agent-die-vrouw-doodreed-legt-schuld-deels-bij-slachtoffer

De man was verblind door de zon... wel, dan had je trager moeten rijden, hé man!
« Laatst bewerkt op: zaterdag 16 mei 2015 - 22:40:30 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: TOPIC : POLITIE
« Reactie #1484 Gepost op: zaterdag 16 mei 2015 - 17:58:43 »
laaghangende zon .... oversteekplaats voor voetgangers naderen .....   maar de man reed vooral niet te snel.

Ja, ik kan best nog geloven dat hij de daar geldende maximum toegestane snelheid niet overschreden heeft.  Maarreuhm, zou hij ooit al gehoord hebben van "rijden met een aangepaste snelheid" ?  En dan nog de schuld bij de voetganger leggen, omdat die niet voorzichtig genoeg zou zijn geweest.  Kuch .....  Euh, .... en hoe moest hijzélf als bestuurder die oversteekplaats ook weer naderen ?  Iets met "dubbel" en "voorzichtig" of zoiets  .....

Kortom, met zo'n mentaliteit: rijbewijs zo snel mogelijk door de papierversnipperaar halen.  Er is al een dode gevallen, dat volstaat wel zeker ?    En zo rap mogelijk buiten flikkeren als agent.  Compleet onbekwaam.  Als zo'n potentaat met ons belastinggeld betaald wordt om (oa) toezicht te houden op een correcte toepassing van de verkeersregels .... amai.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 16 mei 2015 - 18:56:41 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone