Citaat van: MichelIk ben ook geen ingenieur Maar duidelijk toch geschikt voor bekwaam rijschoolinstructeur...
Ik ben ook geen ingenieur
Citaat van: marc annemans op vrijdag 11 juni 2010 - 21:32:46Citaat van: MichelIk ben ook geen ingenieur Maar duidelijk toch geschikt voor bekwaam rijschoolinstructeur... Héla, maar dan ene die liever zelf achter het stuur zit.
Citaat van: Stefto op vrijdag 11 juni 2010 - 13:41:22Ik ben [...] geen duitser.God zij dank !
Ik ben [...] geen duitser.
Klasse mannen!
Ik ga in m'n avondgebedje ook God danken dat ik geen duitser ben.
Citaat van: Michel op vrijdag 11 juni 2010 - 23:01:53Citaat van: marc annemans op vrijdag 11 juni 2010 - 21:32:46Citaat van: MichelIk ben ook geen ingenieur Maar duidelijk toch geschikt voor bekwaam rijschoolinstructeur... Héla, maar dan ene die liever zelf achter het stuur zit. Klasse mannen!
Citaat van: Stefto op vrijdag 11 juni 2010 - 23:19:59Citaat van: Michel op vrijdag 11 juni 2010 - 23:01:53Citaat van: marc annemans op vrijdag 11 juni 2010 - 21:32:46Citaat van: MichelIk ben ook geen ingenieur Maar duidelijk toch geschikt voor bekwaam rijschoolinstructeur... Héla, maar dan ene die liever zelf achter het stuur zit. Klasse mannen!Ja dat is niet meer op de bal spelen maar op beide ballen.
U betwiste ook de dodehoekoppervlakte bij vrachtwagens niettegenstaande de visie van o.a. rijschoolinstructeurs die de opleiding tot rijbewijs C en D/E beroepsmatig verzorgen.
U begrijpt het nog steeds niet. Ik betwistte dat met een voorbeeld van de vrachtwagen waarmee ik toen vaak reed. Maar laat maar zitten. Het is goed. Ik ga nog wat drummen.