Auteur Topic: Meer verkeersdoden op Vlaamse snelwegen  (gelezen 11124 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Meer verkeersdoden op Vlaamse snelwegen
« Reactie #45 Gepost op: vrijdag 17 september 2010 - 21:30:25 »
Hoezo brandstofprijs gestegen?  Ik betaal nog steeds 0.5€/L LPG

Voor mij stijgt de brandstofprijs ook niet, ik tank toch altijd maar voor 45 EURO  ;D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #46 Gepost op: zaterdag 18 september 2010 - 01:24:10 »
Ik lees het nu iets anders (reeds verbeterd), als de brandstof veel goedkoper is hebben "ze" meer geld om meer te drinken, en nadien naar huis rijden moeten ze sowieso.

Dat lukt hen niet meer, Michel.

Er is hier in Duitsland een rage ontstaan van comazuipen: jongeren die drinken tot ze 4 à 5 promille hebben, en dan naar het ziekenhuis moeten afgevoerd worden, niet zelden in comateuze toestand.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #47 Gepost op: zaterdag 18 september 2010 - 01:27:24 »
Hoezo brandstofprijs gestegen?  Ik betaal nog steeds 0.5€/L LPG

Jazeker. Maar intussen stond hier gisteren de diesel maar liefst 1,2000 Euro en de benzine 1,3990 Euro per liter.

Voor mensen zoals ik, die nog steeds in BEF rekenen: meer dan 48 BEF per liter voor diesel, en meer dan 56 BEF per liter voor de benzine.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 18 september 2010 - 01:31:16 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #48 Gepost op: zaterdag 18 september 2010 - 03:29:35 »
Hier betaal je tot 1.5€/l benzine, gelukkig heb ik die in de zomer vooral nodig voor de grasmaaier, de auto komt toe met 0.5l op die drie maanden, in de winter rij ik de eerste 2-3km op benzine.

Dat comazuipen, heb al gehoord dat ze vodka recht in hun oog gieten, word je ladderzat van..... ???

Voor mij een gewoon pintje, lang niets in huis gehad en nu Jupiller Blue, 3.5° is genoeg en het smaakt nog naar bier.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #49 Gepost op: zondag 19 september 2010 - 15:58:33 »
Ik lees het nu iets anders (reeds verbeterd), als de brandstof veel goedkoper is hebben "ze" meer geld om meer te drinken, en nadien naar huis rijden moeten ze sowieso.
Dat lukt hen niet meer, Michel.

Er is hier in Duitsland een rage ontstaan van comazuipen: jongeren die drinken tot ze 4 à 5 promille hebben, en dan naar het ziekenhuis moeten afgevoerd worden, niet zelden in comateuze toestand.
Heb ik al een tijdje geleden van gehoord, idd triestige boel.

Ik bedoelde wel de normale gematigde drinkers die maar weinig geld hebben om voor het plezier met de auto extra-kilometers te doen...
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I