Auteur Topic: Snelheid Bisschoppenhoflaan  (gelezen 28174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #120 Gepost op: dinsdag 08 februari 2011 - 13:30:28 »
Mbt tot het oorspronkelijke onderwerp (en voor wie geïnteresseerd is): Op bepaalde stukken, staan er al C43's 50 km/u.  Dit is oa het geval in de buurt van het stuk aan de Brug van den Azijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #121 Gepost op: dinsdag 08 februari 2011 - 14:08:36 »
Mbt tot het oorspronkelijke onderwerp (en voor wie geïnteresseerd is): Op bepaalde stukken, staan er al C43's 50 km/u.  Dit is oa het geval in de buurt van het stuk aan de Brug van den Azijn.
Recent bijgeplaatst dan ?
Mogen er slechts uitzonderlijk staan, 't is daar al BBK ... en er staan al genoeg palen & borden in Vlaanderen.
Maar de wegbeheerders en de rechters (zie bvb correctionele rechtbank, zetelend in beroep tegen een arrest van de Gentse politierechter Verstuyft over kleine zone 30 borden) kennende, is de "bijzondere plaatsgesteldheid" universeel in te roepen wegens gebrek aan bepaling terzake ...


2° In de bebouwde kommen die afgebakend zijn door verkeersborden F1 en F3 mogen geen verkeersborden C43 met snelheidsbeperking tot 50 km/u worden geplaatst of behouden.

(...)
Verkeersborden C43 met op een onderbord de vermelding " Herhaling " mogen gebruikt worden indien de bijzondere plaatsgesteldheid het rechtvaardigt.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #122 Gepost op: dinsdag 08 februari 2011 - 14:09:43 »
En volgens dat Ozzie Onderzoek, gaan we hier nu meer ipv minder ongevallen zien ...
Mij zou het alvast niets verbazen.

't Wordt wel minder erg als Kunde er doorrijdt aan een oversteekplaats.  :-\
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #123 Gepost op: dinsdag 08 februari 2011 - 16:15:27 »
Recent bijgeplaatst dan ?

Heel erg lang kunnen ze er in elk geval nog niet staan.  'k Heb ze deze nacht zien staan, toen ik daar passeerde om melk te gaan lossen op den INZA.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan
« Reactie #124 Gepost op: maandag 14 februari 2011 - 15:35:30 »
Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.


Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.dereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan[/b]

De recente snelheidsbeperking van 50 kilometer per uur op de Bisschoppenhoflaan doet de staatskas rinkelen.
Tekstborden van de politie melden al 20.200 snelheidsovertredingen.

Het bord richting Wijnegem pakt uit met de verrassend hoge score van 12.100 overtredingen.[/i]

Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weg van de BBK.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan
« Reactie #125 Gepost op: maandag 14 februari 2011 - 20:21:19 »
Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 


Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weg van de BBK.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbordKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

wow, duidelijker kan een onaangepaste snelheidsbeperking niet zijn, " * de wegcode" is nochtans duidelijk.  ;D

Citaat
Maximumsnelheid op Bisschoppenhoflaan wordt 50 kilometer per uur
 18:13 De maximumsnelheid op de Bisschoppenhoflaan in Deurne wordt teruggebracht naar 50 kilometer per uur. Nu is dat nog 70 kilometer per uur. Dat zei Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits (CD&V) op een vraag van parlementslid Mieke Vogels (Groen!).
De verkeersborden met de nieuwe maximumsnelheid worden ten laatste in februari geplaatst.
SVW
Citaat van: bert.covens
Dan hebben we 't hier dus over een brede weg, met vier rijstroken, twee in elke rijrichting hé.

*
Citaat
11.1. Binnen de bebouwde kommen is de snelheid beperkt tot 50 km per uur.

Op sommige openbare wegen kan evenwel een lagere of hogere snelheidsbeperking opgelegd of toegelaten worden door het verkeersbord C43.
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 07:08:06 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan
« Reactie #126 Gepost op: maandag 14 februari 2011 - 20:53:11 »
Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 


Bron en © : GvA.be

Uiteraard zit de score richting Wijnegem hoger, daar rij je weg van de BBK.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa vKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Er wordt dus al op z'n minst geregistreerd of er te snel gereden wordt of niet.  Hoe lang gaat 't nog duren eer de kassa volop rinkelt?
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 07:08:29 door jozef »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen rijdt te snel op Bisschoppenhoflaan
« Reactie #127 Gepost op: maandag 14 februari 2011 - 21:22:18 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #128 Gepost op: dinsdag 15 februari 2011 - 09:37:46 »
't Was te denken, dat de kassa moest en zou rinkelen.

En dan vallen ze waarschijnlijk nog van hun stoel dat het aantal snelheidsovertredingen met tien procent toeneemt.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Hoe goed het helpt, zo'n snelheidsverlaging ...
« Reactie #129 Gepost op: donderdag 17 februari 2011 - 13:37:01 »
Zware klap op Bisschoppenhoflaan

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.


Bron en © : Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.[/b]

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspxKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.are klap op Bisschoppenhoflaan[/b]

16/02
Op de Bisschoppenhoflaan in Deurne werd woensdagavond rond kwart na zeven een personenwagen die stond te wachten aan de rode lichten, achteraan aangereden door een andere wagen. Die moet erg snel gereden hebben op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is.[/i]

Bron en © : [url=http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/zware-klap-op-bisschoppenhoflaan.aspx]GvA.be
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Hoe goed het helpt, zo'n snelheidsverlaging ...
« Reactie #130 Gepost op: donderdag 17 februari 2011 - 13:39:18 »
Zware klap op Bisschoppenhoflaan
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 

Bron en © : GvA.be
Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegeKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.Mag ik dat sensatie noemen die tekst?
Die moet erg snel gereden hebben, of waarom moet je dat denken?
Sorry ik zie het al : op een plek waar slechts 50 kilometer per uur toegelaten is. ???
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 07:08:51 door jozef »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Hoe goed het helpt, zo'n snelheidsverlaging ...
« Reactie #131 Gepost op: donderdag 17 februari 2011 - 14:14:13 »
Zware klap op Bisschoppenhoflaan
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 

Bron en © : GvA.be

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veiliKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Die 50 kmh-limiet was duidelijk de hoofdoorzaak.  ;D

Was er nog 70 kmh houdt men zich meer bezig met het verkeer op de weg, als met de mogelijke struikrovers erlangs...
Zelfs rood licht en stilstaand verkeer wordt niet meer opgemerkt...

Of was die bestuurder onoplettend aan ´t prutsen aan ´veilige´ 50 kmh ?
« Laatst bewerkt op: zondag 07 augustus 2011 - 07:09:10 door jozef »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Kunde

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Veilig verkeer begint en eindigt bij jou en mij
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #132 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 20:35:33 »
Hier nog wat leerzame motivaties i.v.m. voorrang aan voetgangers aan een niet beveiligde oversteek voor voetgangers:
Citaat
Pol. Brugge 7 februari 2005 Juristenkrant 2005 (weergave DEENE, J.), afl. 104, 7; NjW 2005 (weergave), afl. 102, 264, noot DEENE, J., err. NjW 2005, afl. 104, 306. 
Het wegverkeersreglement voorziet zowel voor de voetgangers als voor de gemotoriseerde weggebruikers in afzonderlijke verplichtingen die als het ware in conflict staan met elkaar.
Ten aanzien van de bestuurders die de rijbaan volgens geldt de verplichting van artikel 40.4.2 AVR waarin bepaald wordt dat op plaatsen waar het verkeer niet geregeld wordt door verkeerslichten of door een bevoegd persoon, de bestuurders een oversteekplaats voor voetgangers slechts met matige snelheid mogen naderen en dat zij de voorrang moeten verlenen aan de voetgangers die zich erop bevinden of op het punt staan zich erop te begeven.
Daartegenover staat de verplichting van de voetgangers om, overeenkomstig artikel 42.4.4 AVR, op plaatsen waar het verkeer noch door een bevoegd persoon, noch door verkeerslichten geregeld wordt, zich slechts voorzichtig op de rijbaan te begeven en met inachtneming van de naderende voertuigen. Dit laatste betekent concreet dat een voetganger een zogenaamde niet beschermde oversteekplaats (niet geregeld door verkeerslichten of bevoegde personen) niet mag oversteken zonder rekening te houden met de naderende voertuigen, wat betekent dat de voetganger moet rekening houden met de snelheid en de afstand van de naderende bestuurders, hun stopmogelijkheden en de concrete plaatselijke omstandigheden (Poté R., Voetgangers in het verkeer, T.A.V.W., 2000, 13). Het komt hierop neer dat een voetganger niet mag oversteken wanneer hij ziet of moet zien dat hij de te dicht genaderde bestuurder tot een noodremmanoeuvre dwingt of deze niet meer in de mogelijkheid laat te vertragen en te stoppen. De voetganger moet voorrang verlenen aan de te kort genaderde voertuigbestuurders (Poté, R., Handboek Verkeerswetgeving, hfdst. XX, blz. 23, nr. 21bis).
Dat is eigenlijk evident; de veiligheid en de vlotheid van het wegverkeer vereisen ordening en rangschikking. De ordening van het verkeer wordt bereikt door de verschillende soorten weggebruikers, weggedeelten (de stoep, de rijbaan, het fietspad...) toe te wijzen. De rangschikking van de verschillende weggebruikers wordt verder ook bekomen door het invoeren van een voorrangsregeling. In het kader van de realisatie van deze ordening en rangschikking is het dan ook zo dat de rijbaan in principe is voorbehouden voor het verkeer van motorvoertuigen. Voetgangers horen daar niet thuis en voorzover zij toch op de rijbaan toegelaten worden is dit in uitzonderlijke door de wet voorziene gevallen, en mits naleving van bepaalde voorwaarden (bijvoorbeeld artikel 22 quinquies, 22 sexies, 22 septies, 42.2.2.2, 42.4.4... AVR) (Pol. Brugge, 1 juni 2004 inzake De Taevernier/Baes, bevestigd door corr. Brugge, 20 oktober 2004, niet gepubliceerd).
Een oversteekplaats voor voetgangers biedt de voetgangers die er gebruik wensen van te maken geen absolute voorrang of onvoorwaardelijke bescherming. Het is pas wanneer de voetganger zich op de oversteekplaats begeven heeft op een ogenblik dat hij dat kon doen wanneer het voertuigenverkeer ver genoeg verwijderd is, dat hij dan er redelijkerwijze kan op rekenen dat hij voorrang zal blijven genieten totdat hij de oversteekplaats volledig heeft overgestoken (Cass., 10 mei 1994, R.W., 1994-95, 708). In de andere gevallen dient de voetganger rekening te houden met de naderende voertuigen.
Problemen doen zich voor rond de wettelijke bepaling van artikel 40.4.2. AVR waarin aan de bestuurder opgelegd wordt voorrang te verlenen aan de  voetgangers  die op de  oversteekplaats  bevinden «of op het punt staan zich erop te begeven». Wanneer een  voetganger  aanstalten maakt om over te steken moet de bestuurder voorrang verlenen, dus vertragen en stoppen om de  voetganger  toe te laten het oversteken aan te vatten en veilig te beëindigen. Uiteraard veronderstelt dit dat de bestuurder niet al te dicht genaderd is en dat hij nog in de materiële mogelijkheid moet zijn om te vertragen. Een  voetganger  kan en mag zich niet veroorloven een  oversteekplaats  op te stappen, wanneer hij ziet of moet zien dat de bestuurder te dicht genaderd is om nog adequaat te kunnen reageren.
Noot
De politierechtbank te Brugge verduidelijkt de wederzijdse rechten en plichten van weggebruikers die een zebrapad naderen of willen oversteken. Veel  voetgangers  zijn vaak van oordeel dat zij altijd en overal in hun recht zijn, mede ervan uitgaand dat zij op grond van art. 29 WAM-Wet volledig vergoed worden voor hun lichamelijke schade.
Dit vonnis ligt overigens in de lijn van de gevestigde rechtspraak. Ook de politierechter te Gent oordeelde eerder dat  voetgangers zich slechts op voorzichtige wijze op de rijbaan mogen begeven en dit met inachtneming van de naderende voertuigen. Het feit een, wat men noemt, zwakke weggebruiker te zijn, ontslaat deze er duidelijk niet van de geldende wettelijke bepalingen na te leven. Evenmin is het feit zwakke weggebruiker te zijn gelijk te stellen met de vaststelling nooit, in geen enkel geval, aansprakelijk te zijn wat het ontstaan van een ongeval betreft.
Zie ook: Pol. Gent 16 december 2002, T.A.V.W. 2003, afl. 1, 75.

Pol. Ieper 16 november 1999 Verkeersrecht 2000, 121.
3. Analyse rijgedrag D.C.
Uit de schets in het strafdossier is af te leiden dat het zebrapad speciaal was aangekondigd door een verkeersbord A21, alsmede, heel belangrijk, door een lichtmast, bovenaan het zebrapad. Op de vluchtheuvel tussen de twee gedeeltes van de rijbaan stonden twee jongens. Gelet op hun plaats alleen al, nl. te midden der rijbaan, kon afgeleid worden dat zij «op het punt stonden zich op de  oversteekplaats  te begeven» (zie terminologie art. 40.4.2 der Wegcode).
Uit de verklaring van D.C. kan afgeleid worden dat hij zich geen enkel rekenschap heeft gegeven van personen die op het punt stonden zich op de  oversteekplaats  te begeven.
Een naleving van artikel 40.4.2. vereist dat men zich, ter hoogte van een zebrapad, vergewist of er geen  voetgangers  zijn die op het punt staan over te steken. Dit werd in casu niet gedaan, vermits D.C. verklaarde plots te zijn geconfronteerd met een persoon op het zebrapad.
De verantwoordelijkheid van D.C. staat derhalve vast.
4. Analyse oversteekgedrag van D.D.
Artikel 42.4.4 der Wegcode bepaalt dat de  voetgangers  zich slechts voorzichtig op de rijbaan mogen begeven, en met inachtneming van de naderende voertuigen. Weliswaar zijn er verzachtende omstandigheden doordat het zicht op de Europalaan gedeeltelijk was belemmerd door een wachtend voertuig, maar helemaal het zicht belemmeren deed dit voertuig toch niet. Trouwens, indien het zicht gedeeltelijk was belemmerd door een voertuig, dan had D.D. een bijkomende controle of nazicht dienen te doen, totdat hij een volledig beeld had over de volledige Europalaan. Hij diende des te scherper het verkeer op de Europalaan na te zien, vermits de snelheid waarmee een skeeler, zich voortbeweegt, groter is dan de snelheid van een  voetganger . In dit verband weze nog aangestipt, de verklaring van Christiaen, getuige, die verklaarde in het strafdossier «D.D. LIEP dus op het zebrapad». (hoofdletters aangebracht door de rechtbank).
Een miskenning van artikel 42.4.4 staat derhalve eveneens vast in hoofde van D.D.

Politierechtbank Mechelen, 19 maart 2008, Kluwer –Verkeer, Aansprakelijkheid, Verzekering 2009/1, blz. 85
II. In rechte
1. T.a.v. de aansprakelijkheid
De rechtbank stelt vast dat de rubriek «opmerkingen» van het aanrijdingsformulier aan de zijde van E.G.
blanco werd gelaten. Aan de zijde van B.V. werd het volgende geschreven: «Was bezig zebrapad over te steken als 1e van de leerlingen toen auto mijn voorwiel ramde». Achteraan het formulier (van B.V.) werd o.m. geschreven dat de autobestuurder aansprakelijk was, daar hijzelf met de fiets aan de hand op een zebrapad bezig was met oversteken.
Er zijn verschillende getuigen gekend.
E.S. stelde t.a.v. E.V. het volgende: «Fietser wou al rijdend het zebrapad oversteken met alle gevolgen vandien. Autobestuurder kon hem echt niet ontwijken».
Mevr. K., leerkracht van B.V., schreef t.a.v. D.V. het volgende: «Combinatie van factoren: auto die kwam aangereden net op het moment dat B. de straat wilde oversteken. B. fietste op dat moment niet, maar stak zijn fiets iets té ver naar voren uit (te vergelijken met iemand met buggy die de straat oversteekt). De automobilist (die overigens erg gehaast was, want doktersafspraak in ziekenhuis) kon B. niet zien, omdat er een wagen (type bestelwagen) tot net aan het zebrapad geparkeerd stond. De belangrijkste oorzaak is volgens mij het feit dat er een legale parkeerplaats is voor een zebrapad. B. was in zijn recht (fietste niet, maar stond met zijn benen over zijn fiets). In principe had de automobilist moeten kunnen stoppen, maar hij kon B. a.w.v. de verkeersomstandigheden niet zien aankomen».
De rechtbank wenst er vooreerst op te wijzen dat er weinig twijfel kan bestaan aan de aansprakelijkheid van B.V. indien er zou worden van uitgegaan dat laatstgenoemde zich al fietsend op het zebrapad begaf. Een oversteekplaats voor voetgangers mag immers niet door rijdende fietsers benut worden en verleent de fietsers bijgevolg geen enkele juridische bescherming (Pol. Gent 29 januari 2001, Intercontact (N) 2002, afl. 4, 116, weergegeven door Jura.be; dit vonnis zou bevestigd zijn door Rb. Gent 16 mei 2002).
Gezien er geen zekerheid bestaat over de vraag of B.V. zich wel of niet fietsend op het zebrapad begaf, dringt een verder onderzoek zich op. Enkele begrippen zijn hiervoor van belang. Uiteraard dient men rekening te houden met het feit dat het ongeval plaatshad op 29 juni 2006. Het toenmalige artikel 2.15, voorlaatste lid, bepaalde dat de niet-bereden fiets niet als voertuig wordt beschouwd. Het toenmalige artikel 2.46 stelde o.m. dat een «voetganger» een persoon betreft die zich te voet verplaatst en de personen die een fiets of een tweewielige bromfiets aan de hand leiden, gelijkgesteld worden met voetgangers. Er wordt getwijfeld over de oplossing die dient gegeven te worden aan het geval waarbij iemand op het fietszadel blijft zitten. Het hof van beroep te Antwerpen oordeelde reeds dat wie een bromfiets waarvan de voorband lek gelopen was, voortduwde terwijl hij in het zadel bleef zitten, niet als een bestuurder doch als een voetganger diende te worden beschouwd (Antwerpen 17 oktober 1988, Verkeersrecht, 1989/68, 124. De betrokkene wenste m.n. de rijbaan over te steken. Dit arrest werd evenwel op kritiek onthaald: zie R. POTÉ, Handboek Verkeerswetgeving, Acco, losbladig, VII, p. 2, nr. 2, en P. ARNOU, «Bestuurder (art. 2.13 Wegverkeersreglement)», in X, Strafrecht en Strafvordering – Artikelsgewijze commentaar met overzicht van rechtspraak en rechtsleer, Kluwer, losbladig).
Ingeval hij als voetganger zou worden aangezien, stelt zich de vraag of louter het wiel over de rijbaan plaatsen, zonder dat de voetganger zelf kon gezien worden (er stond immers een bestelwagen of een busje net voor het zebrapad) voldoende was om de voetganger vanaf dat ogenblik als voorrangsgerechtigde te beschouwen. Hiertoe dient op de eerste plaats uitgegaan te worden van het artikel 40.4.2 van het Wegverkeersreglement. Hierbij wordt de bestuurder voor een dubbele verplichting geplaatst. Deze dient de oversteekplaats voor voetgangers slechts met matige snelheid te naderen en anderzijds moet hij voorrang verlenen aan de voetgangers die er zich op bevinden of op het punt staan zich erop te begeven.
Daartegenover staat de verplichting van de voetgangers om op de plaatsen waar het verkeer noch door een bevoegd persoon, noch door verkeerslichten geregeld wordt, zich slechts voorzichtig op de rijbaan te begeven en met inachtneming van de naderende voertuigen (art. 42.4.4). Dit laatste betekent concreet dat een voetganger een zogenaamde niet-beschermde oversteekplaats (niet geregeld door verkeerslichten of bevoegde personen) niet mag oversteken zonder rekening te houden met de naderende voertuigen, wat betekent dat de voetganger moet rekening houden met de snelheid en de afstand van de naderende bestuurders, hun stopmogelijkheden en de concrete plaatselijke omstandigheden (R. POTÉ, «Voetgangers in het verkeer», TAVW 2000, (3), 13). Het komt hierop neer dat een voetganger niet mag oversteken wanneer hij ziet of moet zien dat hij de te dicht genaderde bestuurder tot een noodremmanoeuvre dwingt of deze niet meer in de mogelijkheid laat te vertragen en te stoppen. De voetganger moet voorrang verlenen aan de te kort genaderde voertuigbestuurders.
Wanneer een voetganger aanstalten maakt om over te steken, moet de bestuurder voorrang verlenen, dus vertragen en stoppen om de voetganger toe te laten het oversteken aan te vatten en veilig te beëindigen. Uiteraard veronderstelt dit dat de bestuurder niet al te dicht genaderd is en dat hij nog in de materiële mogelijkheid moet zijn om te vertragen. Een voetganger kan en mag zich niet veroorloven een oversteekplaats op te stappen, wanneer hij ziet of moet zien dat de bestuurder te dicht genaderd is om nog adequaat te kunnen reageren (Pol. Brugge 7 februari 2005, NJW 2005, 264, met noot J. DEENE).
Er moet bij de voetganger een duidelijke intentie en een effectieve bedoeling bestaan om zich op de oversteekplaats te begeven (zie hierover R. POTÉ, «Voetgangers in het verkeer», TAVW 2000, (3), 13).
Gelet op de concrete gegevens in dit dossier (de aanwezigheid van de bestelwagen of het busje; het feit dat B.V. net het voorwiel over de rijbaan liet komen op het ogenblik dat de personenwagen erg dicht genaderd was, doch de bestuurder (E.G.) de voetganger zelf niet kon zien), besluit de rechtbank hieruit dat B.V. zijn intentie om over te steken nog niet had kenbaar gemaakt of minstens het naderend verkeer deze intentie niet kon waarnemen. B.V. bleef als persoon immers verdoken achter het geparkeerde voertuig.
E.G. maakte dan ook geen fout in de zin van de artikelen 40.4.2 en 10.1.1en 3.
Anderzijds kan te dezen niet gesteld worden dat hij een fietser of voetganger in gevaar bracht. Het is immers niet omdat een fietser of voetganger, zelfs indien het een kind betreft tegenover wie men dubbel voorzichtig moet zijn, wordt aangereden, dat hieruit dient afgeleid te worden dat de automobilist hem in gevaar bracht. Het is immers niet uitgesloten dat een weggebruiker in zijn legitieme verwachtingen wordt verschalkt door het gedrag van een kind tegenover wie een dubbele voorzichtigheid geldt (Cass. 13 juni 1996, Verkeersrecht, 1997/86, 160; het ging hierbij om een kind dat van op het fietspad de rijbaan dwarste).
Daarentegen is het zo dat B.V. een fout maakte. Hij stak plots en op onvoorzichtige wijze zijn voorwiel vooruit, waarbij dit voorwiel over de rijbaan kwam. Hij maakte dan een inbreuk op het artikel 42.4.4 of minstens het artikel 7.2 van het Wegverkeersreglement. Het is alleszins niet bewezen dat E.G. een onaangepaste snelheid voerde.
B.V. is dan ook ingevolge voormeld artikel aansprakelijk en zijn fout is derhalve de enige en onmiddellijke oorzaak van deze aanrijding.
In de eerste twee werd er een verdeling van aansprakelijkheid uitgesproken. En neen, Wooter, je vindt ze niet terug op juridat.
Verkeerseducatie: verkeren kun je leren.

wooter

  • Gast
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #133 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 20:48:48 »
Wel, dan blijft je idee om los over zebrapaden te rijden om een aanrijding te voorkomen nog altijd problematisch: in alle gevallen werd de automobilist eveneens aansprakelijk gesteld.

Als ik daarbij een oversteekplaats nader, en ik zie dat jij als naderende bestuurder je snelheid aanpast, steek ik over met inachtname van jouw dalende snelheid. Als je vervolgens dan toch doorrijdt, kan een rechter enkel jij als bestuurder verantwoordelijk stellen. Als jij daarenboven nog gaat beweren dat je mij hebt opgemerkt, je snelheid aanpastte maar toch doorreed om een aanrijding te vermijden tussen mij en een andere bestuurder die achter je rijdt, dan wil ik die blik van die rechter wel eens zien als hij jouw verklaringen naleest :).

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Snelheid Bisschoppenhoflaan
« Reactie #134 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 21:25:30 »
Als je toch  doorreed om een aanrijding te vermijden, dacht dat je altijd alles moet doen om een aanrijding te vermijden.
Nu als het om je achterligger gaat en daardoor de voetganger op het verkeerde been brengt heb je in dat laatste niet alles gedaan natuurlijk.

Voor mij is het toch duidelijk dat BIVV sterk tekort schiet in duidelijke campagnes om zwakke weggebruikers om hun plichten te wijzen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien