Wat was er dan mis mee ? De tijdelijke markeringen gaan boven de witte langsmarkeringen, en moeten dus gevolgd worden. Dat die naar de pechstrook leiden is geen probleem op zich.
Een aantal bestuurders volgden de voorlopige gele markeringen (die intussen al weggehaald hadden moeten zijn). Andere bestuurders volgden gewoon de witte belijningen. Zo ontstonden er gevaarlijke conflictsituaties.
Voor de wegcode: gele markeringen gaan idd boven de witte. Diegenen die dus de gele markeringen ipv de witte volgden, hadden 't dus in feite bij het rechte eind. Maar ik blijf het een onwaarschijnlijke klucht vinden dat niemand er op tijd aan gedacht heeft, om naast de overige signalisatie, ineens ook die gele lijnen weg te halen.
Gevolg: nu moest de aannemer dat overdag doen, met weeral een hoop verkeersellende tot gevolg.
Waarom gebeuren zo'n dwaze stoten ook alleen maar in België?
Op foto de witte pijlen (= correct !)
Welke foto?