@xantingo : op den 1150 heb je inderdaad al wat meer licht en op den 1200 is het nog beter. Alleen is die 1200 geen spek voor mijn b..rieventas (lees portefeuille).
@ sniper : wees ervan overtuigd dat er binnen alle klassen van verkeersgebruikers (auto, fiets, vrachtwagen, moto, bus, paard met en zonder kar,..) altijd goede leerlingen en wat mindere zitten. Bij deze mijn verontschuldiging namens alle motards die u zouden verblind hebben. Xantingo zal mij bijtreden dat wij onze medemotards (caféracers uitgezonderd) durven aan te spreken over de kleine mankementjes aan hun rijstijl of uitrusting. Weerom draait alles om dat wederzijds respect.
Wanneer ik met de auto in fileverkeer zit laat ik ruimte voor de doorkomst van een eventuele tweewieler, en als ik uiterst links ben geef ik soms teken met mijn linker-pinker om aan te geven dat ik de motard gezien heb en doorgang voorzie. En als je dan een handje terugkrijgt dan is mijn dag goed, want we hebben elkaar in alle anonimiteit veilig en vlot verkeer gegund (vlot voor de motard dan toch).