Eerst en vooral wil ik even melden dat ik gisteren de ganse dag op een familiefeest zat en ik dus helemaal niet op een forum geweest ben.
Met als gevolg dat Jozef al onmiddelijk per e-mail zijn beklag doet dat de voorzitter (ik dus) of een ervaren moderator niet reageert.
Sorry mensen dat ik buiten dit nog een ander leven heb.
Wat de vraag in kwestie betreft zal ik jullie even melden wat ik op mijn examen (voor instructeur, niet voor mijn gewoon rijbewijs) tegenkwam.
Er zaten 4 mensen in de jury die er op uit zijn je tegen de muur te babbelen.
Tijdens mijn opleiding heb ik een gans jaar moeten horen dat je nooit een doorlopende streep mag overschrijden, het werd er met de hamer ingeklopt.
2 keer raden welke vraag ik op mijn mondelinge kreeg.
je hebt een rijbaan verdeeld in rijstroken d.m.v. een doorlopende streep en er staat een vrachtwagen, waarvan je niet weet hoe lang die er gaat staan, wat doe je.
Keer je terug, dan overschrijd je de volle lijn, ga je hem voorbijsteken, doe je dat trouwens ook.
Mijn antwoord: goed kijken of er geen tegenligger aankomt en hem voorbijsteken, waarop 3 van die mannen opspringen en (hard) vroegen:
Mijnheer Stinkens, vergeet niet dat u examen hier op het spel staat.
Mijn antwoord: Heren als jullie denken dat ik mijn tent ga opslaan, 3 weken ga kamperen in de hoop dat die vrachtwagen verdwijnt hebben jullie het mis.
Alle 3: Prima dat is het antwoord wat we wouden horen.