Ik denk dat het nu stilaan tijd wordt om, ondanks de zware en vergeeflijke, maar daarom niet minder onvergetelijke persoonlijke vijandschappen die hier geuit werden, de handen in elkaar te slaan, en zo objectief en gefundeerd mogelijk een stand van zaken op te maken.
Het is daarbij zeker niet mijn bedoeling om een gratis meerwaarde te leveren aan een geregistreerd lid die al jarenlang niet de minste toegevoegde waarde aan dit forum levert, in deze draad nog maar eens meer dan ooit getoond heeft dat hij hier enkel nog komt om de hond in het kippenhok te spelen, en van oordeel is dat de hoofdprioriteit van Christophoros er zou in bestaan om andere auteurs en websites af te breken. Zijn ware intenties en hun achtergrond zijn ons daardoor immers overduidelijk, en derhalve wens ik met hem geen uitstaans meer te hebben.
Ik wil het daarom enkel voor onszelf doen.
Hoewel de stuurhouding 10 over 10 in Duitsland en Oostenrijk al meerdere jaren niet meer aanvaard wordt, kan ik ze in rechte lijn nog enig krediet verlenen (het is ten slotte in België niet de bedoeling dat men er even goed leert rijden als in Duitsland en Oostenrijk).
Wat het laten terugglijden van het stuurwiel naar de rechtuitstand betreft, denk ik dat het we er wel over eens zijn dat dit uit den boze is.
Voor de andere stuurtechnieken denk ik dat er tot een consensus kan besloten worden tussen enerzijds de basis stuurtechnieken zoals ik ze uiteengezet heb, die elke bestuurder zou moeten beheersen, en anderzijds de meer geavanceerde stuurtechnieken waarvan voornamelijk wooter gewag maakt.