Ik neem toch aan dat daar minder doden vallen aangezien oversteekplaatsen meestal in bebouwde kom liggen waar de gereden snelheden veel lager zijn.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niet
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Vanaf 30 km/u kan een ongeval dodelijk zijn voor een voetganger. Maar natuurlijk zijn alle middelen goed om het verkeersgedrag niet bij te sturen en het voor lief te nemen dat er elke dag een paar doden in het verkeer vallen. Is toch normaal, meneer, waar maak jij je druk om.
[/quote]
Ik denk
vanaf 5 kmh of zelfs minder.
"Vrachtwagens en bussen kunnen voetgangers onder hun wielen verpletteren, meneer."
Zelfs een auto die achteruit rijdend vanuit een huisafrit een spelend kind kan doodrijden aan enkele kmh.
Veel is er niet nodig, direct/indirect hoofdimpact kan voldoende zijn.(gewoon googlen, een ongeval was hier zelfs een topic)
hierzie:
http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1328.msg11277.html#msg11277http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GGB21G0RJ
Verpleegster reed Quinten dood zonder dat ze het zag
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
btw, betreft Gasmeterlaan in Gent was er geen sprake van een oversteekplaats, hier relaas van de Politierechtbank:
http://www.gva.be/Archief/guid/slachtoffers-van-doodrijder-gasmeterlaan-ook-verantwoordelijk.aspx?artikel=e133237d-3f27-4cee-9c3b-167ce3ebf343En anders Kunde, over de quasi 3e-beste plaats van België qua relatieve voetgangersveiligheid heb je verder niets te melden ?