Mja best volgende keer eens een uitstapje naar D doen, daar heb je dat gedoe niet. 
Straatracers kunnen wij hier in Duitsland ook missen als de pest. Als ze betrapt worden, worden ze wel degelijk van de autosnelweg geplukt.
Straatracers ja maar "Autobahnracers" met PK-zwakke auto´s valt nauwelijks op, is wel al heel lang geleden dat ik nog zo´n paar Johnny´s gezien heb. Het puntenrijbewijs zal daar ook een rol spelen...
In D maakt snel rijden (dus ook aangepast +160 kmh) deel uit van de
Sonderfahrten Autobahn tijdens de rijopleiding, in Belgenland racen in de media genoemd.
Zoals JC al vermeldde staan die definitieve 90-borden
soms meer als een kilometer## voor de wegenwerken, en moesten het dynamische borden zijn was het mss nog verder van de werken. Soit 90 is 90 en geen 140.
Men kan natuurlijk ipv een fix 90 bord een bord 90 met onderbord na 500 m of meer zetten ofzo (maar die onderborden hebben ze wslk niet)
## volgens signalisatie wegenwerken+versmalling naar 70 kmh staat het defintieve C43-90 bord al op 1100 m vóór de versmalling, de C43-70 kmh 500 m ervoor;
90-onderbord-na-300 m dus op 1400 m, de werken worden 3 km / 1,5 km ervoor groot aangekondigd :
## http://www.aquafin.be/UserFiles/File/pdf/autosnelwegen.pdf figuren A3.1/1, -1´ blz 8 en 9.