Auteur Topic: voorrang rotonde  (gelezen 75595 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: voorrang rotonde
« Reactie #150 Gepost op: donderdag 04 december 2008 - 00:33:03 »
Citaat van: Bibi585
Ik toch. Wel eerlijkheidshalve erbij vertellen dat ik bij de laatste oogtest op het ene oog 100% zicht behaalde en op het ander meer dan 90%.
Die 90% was in die tijd misschien nog een stukje meer.
;D ;D

Citaat van: Bibi585
en op sommige wegen zouden zelfs Rubbens en Van Hogh stikjaloers worden op al die verspilde verf.
Of... :'( ... ;D
Het is Van Gogh,Bibi,en de verven of coatings zijn zeker niet van al te hoge kwaliteit.
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: voorrang rotonde
« Reactie #151 Gepost op: donderdag 04 december 2008 - 00:43:49 »
Het is Van Gogh,Bibi,


Was da z'n broer nie? ;D ;D ;D :-[ :-X

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: voorrang rotonde
« Reactie #152 Gepost op: donderdag 04 december 2008 - 00:51:47 »
Citaat van: Bibi585
Was da z'n broer nie? ;D ;D ;D :-[ :-X
Halfbroer...Zijn vader was van Hogh... :P ;D
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline Stefto

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 263
Re: voorrang rotonde
« Reactie #153 Gepost op: vrijdag 05 december 2008 - 00:48:00 »
Citaat van: Stefto
Voor mij was deze opsomming niet nodig. Voor jou/jullie blijkbaar wel.

Daar hebben wij allemaal geen boodschap aan. Ik aarzel sterk aan uw toelichtingen bij baserende op uw voorgaande geschriften wat de problematiek betreft van de dode hoek. Wat ons wel bijzonder van nut kan zijn, is uw testje. 


Citaat
citaat van marc annemans
Ik zou u willen adviseren om plaats te nemen op de zitplaats van een vrachtwagenbestuurder.

Citaat
citaat van marc annemans
Uw redenering wijst alleszins in de richting dat u geen enkele ervaring hebt wat het beperkt zicht betreft uitgaande een vrachtwagenbestuurder.

Citaat
citaat van marc annemans
Het zou u enigszins verbazen met welke grote dodehoek oppervlakte een vrachtwagenbestuurder te maken heeft.

Citaat
Citaat
citaat van xantingo
Deze uitspraak bewijst dat je niet weet waarover je spreekt...

citaat van marc annemans
Dit hadden we al snel door...

Beste marc. Laat dan in het vervolg zulke uitspraken achterwege.
Ik weet dat ik controversiële standpunten durf in te nemen. Ze hebben tot doel de discussie aan te wakkerren over onderwerpen die het waard zijn.
Het vaststellen of iemand in een dode hoek zit of niet is (achteraf) relatief makkelijk te achterhalen. Het berekenen van een dode hoek is onvoorstelbaar gecompliceerd en zeker niet gemiddeld 70m².

Na al uw uitspraken naar mijn persoon, die vermoedelijk bedoeld waren een meester/leerling-verhouding te creëren, ga ik nu uw uitspraken overtreffen.

"In een volgende post ga ik u meer inzicht verschaffen in de zogenaamde 'schaarpositie'. Ik heb gemerkt dat u verkeerde inzichten hebt in (o.a.) die materie."

Goedendag.



P.S. De uitslag van m'n testje heb ik maandag al laten weten. Geen dode hoek.

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: voorrang rotonde
« Reactie #154 Gepost op: vrijdag 05 december 2008 - 17:44:54 »
Dat verkeersveiligheid een heet hangijzer is hoeft geen betoog.Zeker wanneer postings dienen om een discussie aan te wakkerren in een welles nietes spelletje.We hoopten dat onze berichten een meerwaarde konden bieden aan het forum.Maar blijkbaar niet.Gelet op de verkeerde inzichten die we overbrengen voortspruitende uit ervaringen wat ongevalonderzoeken betreft.

Doet ons herinneren wat Jozef destijds schreef op een ander forum:

Citaat van: Jozef
Ik heb eindelijk  :oops: eens gegrasduind op de website van http://www.comite-verkeersveiligheid.be/images/, en ik moet eerlijk toegeven dat ik daaruit veel meer geleerd heb dan uit jarenlang deelnemen aan dit (wegcode)forum.

Een beeld zegt meer dan duizend woorden ...

Onze wagens gedragen zich in reële omstandigheden lang niet zoals in crashtests door de fabrikant ...

Met héél veel dank aan het Comité voor Verkeersveiligheid !

Dat we verkeerde inzichten erop nahouden,bewijzen eveneens onderstaande berichtgevingen die stefto zijn toelichtingen vermoedelijk doen sterken.


Citaat
Beste Diane en Marc
 
Als lid van de WPR ( Wegpolitie - Police Routier), en namens nog andere collega's wens ik jullie beide van harte te danken. Dit voor jullie onverdroten strijd in de onrechten dat ons toekomen in ons werk. Onze strijd tegen de verkeersonveiligheid. Dat we reeds collega's zijn verloren is u wel bekend. We hebben kennis genomen van het omvangrijk dossier dat jullie beiden hebben opgemaakt om wantoestanden aan te klagen waar wij het slachtoffer van werden. In dit dossier hebben jullie de echte waarheid aangeklaagd en kenbaar gemaakt aan de bevoegde overheid. Dit betekent niet alleen een steun. Maar om onze veiligheid eindelijk te laten toekomen waar ook wij recht op hebben.
 
Dat jullie tussenkomst een aanzet is geweest tot beveiligingsmaatregelen dat ons nu ten goede komt, staat buiten kijf. Het respect dat jullie bij ons hebben afgedwongen, is jullie moed, de durf en de inzet om onze hoofdverantwoordelijken bij de Politietop aan te klagen. Waar wij eigenlijk machteloos stonden. De vakbonden die eigenlijk terugdeinzen zoals het woord "vriendjespolitiek" hier het best past, kunnen uit jullie ijver en wilskracht nog veel lessen trekken.
 
Spijtig dat jullie beiden in de strijd enig onbegrip of tegenwerking bekomen. Maar dit zijn de gepaste woorden die velen terugvinden in verkeersveiligheid. Waar collega's en nog anderen de brui hebben aan gegeven in onze verkeersjungle. Ik en meerdere collega's hebben jullie leren kennen op onze autosnelwegen. Jullie enorme kennis op gebied van verkeersongevallen heeft voor ons een zeer grote waarde aan het licht gebracht.
 
Eigenlijk hebben we woorden tekort om jullie te bedanken. Hou moed en zet door. Er staan heel wat hooggeplaatste volledig achter jullie doelstellingen. Zeker weten.
 
De toelating en machtiging dat jullie bekwamen is de grootste eer wat je kon bekomen en het mooiste bewijs van jullie inbreng en kennis. Onze oversten krijgen nog niet gedaan wat jullie op zeer korte termijnen voor elkaar krijgen.
 
T.
Verkeerspost A


Citaat
Beste Marc, Hiermee wil je nog eens bedanken voor de onvoorwaardelijke hulp en inzet die je toonde bij de hulp aan onze familie. Het tragische overlijden van onze zoon Bart maakte ons volledig versuft. En jij bood onmiddellijk je hulp aan om alle informatie te bekomen van wat gebeurd was. Je deelde ons mee hoe alles in zijn werk ging bij politie en parket. Ook al wat je ons kon vertellen als ex-ambulancier heeft ons geholpen meer licht te brengen in wat er de laatste uren gebeurde met onze jongen.
Ook met je ruime connecties heb je ons geholpen in de wereld van verzekeraars en advocaten. Waar wijzelf dus volkomen leek zijn.
Je bracht ons ook in contact met de Vereniging Ouders van Verongelukte Kinderen, waarvan wij ook onmiddellijk begrip en medeleven ontvingen.
Ik heb je intussen ook beter leren kennen. Een man met edele motieven. Steeds bezorgd om het verkeer veiliger te maken. Altijd bezig en onderweg om bijstand te verlenen waar nodig. Je kent dan ook alle mogelijke verkeersproblemen.
Dankzij de inzet van mensen zoals jij worden gevaarlijke punten herkend en wordt er ook iets aangedaan. Het is dan ook spijtig dat je meermaals tegenstand ondervindt van sommige instanties.
Nogmaals veel dank voor alle raad en daad die je ons bezorgde in deze heel moeilijke periode. En dat volledig vrij, zonder enig financiël belang.
Ik wens je nog heel veel succes in jouw bijdrage tot een veiligere wereld voor ons allemaal.
Willy

Citaat
29/06/2003
Geachte Marc Annemans,

Ik wil U van harte bedanken voor de enorme steun die ik van U krijg na mijn motorongeval op datum van 14 juni 2003. Dankzij Uw zeer professionele deskundige hulp en ongelooflijke motivatie bij het helpen opmaken van het ongevallendossier en het oplossen van de problemen die hier bij te pas komen.

Namelijk de nalatigheid en de foutieve beoordeling van de alarmcentrale 100 dat er alleen een ziekenwagen en geen politie naar de plaats van mijn ongeval werd gestuurd, ondanks dat ik gekwetst was en in het midden van de rijweg beland ben en daar ben blijven liggen totdat ik door de ziekenwagen naar het ziekenhuis gebracht werd. Alsook mijn motor bevond zich op de rijweg.

Daar het hier gaat om een ongeval veroorzaakt door een gevaarlijke en zeer slechte toestand van de rijweg die een spoorweg kruist, heb ik eerst gedacht dat ik geen schijn van kans zou hebben bij het neerleggen van een klacht tegen de wegbeheerder.

Op 24 juni 2003 heb ik beslist om telefonisch contact met U op te nemen en hierover raad te vragen. Naar aanleiding van Uw deskundige raad heb ik dan onmiddellijk mijn verzekering telefonisch op de hoogte gebracht en duidelijk vermeld dat ik een klacht indien tegen de wegbeheerder via mijn rechtsbijstand. Na enkele telefoontjes naar de politie en de alarmcentrale 100 werd mij bevestigd dat er geen politie verwittigd werd en er om deze reden geen PV van het ongeval werd opgesteld.

Dankzij U heb ik uiteindelijk een degelijke PV gekregen van de politie daar ik eerst een PV kreeg waarin belangrijke informatie over het ongeval ontbrak. Ik wil U ook nog bedanken voor de hulp die ik van U kreeg voor het verkrijgen van een medisch attest van mijn opname op de spoeddienst van het Jan-Palfijnziekenhuis na mijn ongeval. Daar het ziekenhuis mij geen medisch attest op mijn aanvraag wilde overhandigen en mij duidelijk maakte dat ik de voorziene procedure moest volgen, namelijk aanvragen via de verzekering of via mijn huisarts.

Door Uw professionele inzet en ervaring hebt U de politie kunnen overtuigen om dit medisch attest op te vragen aan het ziekenhuis om het uiteindelijk te laten toevoegen aan mijn dossier. Ook bedankt voor het maken van de deskundige foto’s op de plaats van het ongeval zodat ik voldoende bewijsmateriaal heb om aan te tonen dat het hier duidelijk gaat om een zeer gevaarlijke verkeerssituatie vooral voor alle tweewielers die aan het verkeer deelnemen.

Ik ben zeer gelukkig en tevreden als motorrijder dat er in deze gevaarlijke en drukke verkeersjungle er een rechtvaardige, gemotiveerde en strijdvaardige ridder ( Marc Annemans) bestaat die zich dag en nacht voor ons geen 100% maar 200% inzet, om het motorrijden zo veilig en aangenaam mogelijk te maken. Zodat wij motorrijders op een veilige manier ten volle kunnen genieten van onze geliefkoosde hobby en levensstijl.

De motorgroeten van
Frans


Citaat
Beste Marc en Diane,

Ik houd eraan jullie van harte te danken voor jullie onverdroten inzet voor meer verkeersveiligheid.

Het is spijtig dat het dikwijls zo moeizaam moet verlopen om van de overheid alleen maar gedaan te krijgen wat haar plicht is inzake verkeersveiligheid, en jullie zoveel tegenstand ondervinden. Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie onafgelaten inzet voor meer verkeersveiligheid al menig verkeersslachtoffer vermeden heeft. En ik hoop van harte dat deze voldoening jullie moed en sterkte zal geven om door te gaan met het nobele werk dat jullie begonnen zijn.

Dat mijn verloofde Leslie op een veilige manier heeft leren motorrijden, hebben zij en ik alleszins aan jullie te danken. Zonder jullie kostbare raadgevingen was ons prille geluk wellicht niet van lange duur geweest.

Op menselijk vlak zijn er daarom velen die niet eens tot aan jullie enkels reiken.

Met heel veel dank voor alles wat jullie doen en hartelijke groeten,

Jozef

Citaat
Marc Annemans,
 
Van harte bedankt voor je inzet voor een veiliger weggebruik. Je durft een kip een kip te noemen en krabbelt niet terug voor zogezegde specialisten,norse aannemers en last but not least de papiermolen van de bureaucratie. Hoedje af en hou vol.
vriendelijke groetjes
 
Jaqueline

Citaat
Marc,
Proficiat indien dit werkelijk door uw tussenkomst werd verwezenlijkt. Je krijgt blijkbaar meer gedaan dan de mensen die zelf bij het Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap werken.
S


Citaat
Beste Marc,
 
Uw werk vind ik schitterend.
 
Inderdaad, dankzij de inzet van mensen zoals u wordt er stilaan toch rekening gehouden met gevaarlijke situaties voor alle weggebruikers... ook van deze kant ne welgemeende dank vanuit de rijschool
 
Jos

Citaat
Beste Marc,
 
Uw werk vind ik schitterend Dat de toestand voor de vrachtwagenbestuurders minder schitterend is dat was mij allang duidelijk, maar dankzij de inzet van mensen zoals jij gebeurt er hopelijk iets dat die lamentabele toestand op termijn zal verbeteren.

Daarom : geef niet op, doe vooral in ons aller belang zo verder. Het is niet omdat ikzelf niet meer mag rijden dat ik deze zaak niet meer zou steunen.
 
J.S.











Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: voorrang rotonde
« Reactie #155 Gepost op: vrijdag 05 december 2008 - 22:03:53 »
Citaat
We hoopten dat onze berichten een meerwaarde konden bieden aan het forum.Maar blijkbaar niet.Gelet op de verkeerde inzichten die we overbrengen voortspruitende uit ervaringen wat ongevalonderzoeken betreft.
Ik kan alleen voor me zelf spreken maar ik ben maar wat blij met de aanwezigheid van Marc en jou op het forum en ik moedig jullie aan om vooral nog veel verslagen online te zetten.
Wellicht zou het een goed idee zijn wanneer JC alle verslagen bij elkaar zet samen met andere toekomstige publicaties van jullie of anderen (bijvoorbeeld wat te doen bij het te water geraken met je auto) en dat er in het topic gelinkt wordt naar dat verslag.
Ik heb de verlagen die jullie tot nu toe hebben geplaatst met veel interesse gelezen.

Offline Stefto

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 263
Re: voorrang rotonde
« Reactie #156 Gepost op: maandag 08 december 2008 - 19:50:06 »
Dat verkeersveiligheid een heet hangijzer is hoeft geen betoog.Zeker wanneer postings dienen om een discussie aan te wakkerren in een welles nietes spelletje.We hoopten dat onze berichten een meerwaarde konden bieden aan het forum.Maar blijkbaar niet.Gelet op de verkeerde inzichten die we overbrengen voortspruitende uit ervaringen wat ongevalonderzoeken betreft.

Doet ons herinneren wat Jozef destijds schreef op een ander forum:

Citaat van: Jozef
Ik heb eindelijk  :oops: eens gegrasduind op de website van http://www.comite-verkeersveiligheid.be/images/, en ik moet eerlijk toegeven dat ik daaruit veel meer geleerd heb dan uit jarenlang deelnemen aan dit (wegcode)forum.

Een beeld zegt meer dan duizend woorden ...

Onze wagens gedragen zich in reële omstandigheden lang niet zoals in crashtests door de fabrikant ...

Met héél veel dank aan het Comité voor Verkeersveiligheid !

Dat we verkeerde inzichten erop nahouden,bewijzen eveneens onderstaande berichtgevingen die stefto zijn toelichtingen vermoedelijk doen sterken.


Citaat
Beste Diane en Marc
 
Als lid van de WPR ( Wegpolitie - Police Routier), en namens nog andere collega's wens ik jullie beide van harte te danken. Dit voor jullie onverdroten strijd in de onrechten dat ons toekomen in ons werk. Onze strijd tegen de verkeersonveiligheid. Dat we reeds collega's zijn verloren is u wel bekend. We hebben kennis genomen van het omvangrijk dossier dat jullie beiden hebben opgemaakt om wantoestanden aan te klagen waar wij het slachtoffer van werden. In dit dossier hebben jullie de echte waarheid aangeklaagd en kenbaar gemaakt aan de bevoegde overheid. Dit betekent niet alleen een steun. Maar om onze veiligheid eindelijk te laten toekomen waar ook wij recht op hebben.
 
Dat jullie tussenkomst een aanzet is geweest tot beveiligingsmaatregelen dat ons nu ten goede komt, staat buiten kijf. Het respect dat jullie bij ons hebben afgedwongen, is jullie moed, de durf en de inzet om onze hoofdverantwoordelijken bij de Politietop aan te klagen. Waar wij eigenlijk machteloos stonden. De vakbonden die eigenlijk terugdeinzen zoals het woord "vriendjespolitiek" hier het best past, kunnen uit jullie ijver en wilskracht nog veel lessen trekken.
 
Spijtig dat jullie beiden in de strijd enig onbegrip of tegenwerking bekomen. Maar dit zijn de gepaste woorden die velen terugvinden in verkeersveiligheid. Waar collega's en nog anderen de brui hebben aan gegeven in onze verkeersjungle. Ik en meerdere collega's hebben jullie leren kennen op onze autosnelwegen. Jullie enorme kennis op gebied van verkeersongevallen heeft voor ons een zeer grote waarde aan het licht gebracht.
 
Eigenlijk hebben we woorden tekort om jullie te bedanken. Hou moed en zet door. Er staan heel wat hooggeplaatste volledig achter jullie doelstellingen. Zeker weten.
 
De toelating en machtiging dat jullie bekwamen is de grootste eer wat je kon bekomen en het mooiste bewijs van jullie inbreng en kennis. Onze oversten krijgen nog niet gedaan wat jullie op zeer korte termijnen voor elkaar krijgen.
 
T.
Verkeerspost A


Citaat
Beste Marc, Hiermee wil je nog eens bedanken voor de onvoorwaardelijke hulp en inzet die je toonde bij de hulp aan onze familie. Het tragische overlijden van onze zoon Bart maakte ons volledig versuft. En jij bood onmiddellijk je hulp aan om alle informatie te bekomen van wat gebeurd was. Je deelde ons mee hoe alles in zijn werk ging bij politie en parket. Ook al wat je ons kon vertellen als ex-ambulancier heeft ons geholpen meer licht te brengen in wat er de laatste uren gebeurde met onze jongen.
Ook met je ruime connecties heb je ons geholpen in de wereld van verzekeraars en advocaten. Waar wijzelf dus volkomen leek zijn.
Je bracht ons ook in contact met de Vereniging Ouders van Verongelukte Kinderen, waarvan wij ook onmiddellijk begrip en medeleven ontvingen.
Ik heb je intussen ook beter leren kennen. Een man met edele motieven. Steeds bezorgd om het verkeer veiliger te maken. Altijd bezig en onderweg om bijstand te verlenen waar nodig. Je kent dan ook alle mogelijke verkeersproblemen.
Dankzij de inzet van mensen zoals jij worden gevaarlijke punten herkend en wordt er ook iets aangedaan. Het is dan ook spijtig dat je meermaals tegenstand ondervindt van sommige instanties.
Nogmaals veel dank voor alle raad en daad die je ons bezorgde in deze heel moeilijke periode. En dat volledig vrij, zonder enig financiël belang.
Ik wens je nog heel veel succes in jouw bijdrage tot een veiligere wereld voor ons allemaal.
Willy

Citaat
29/06/2003
Geachte Marc Annemans,

Ik wil U van harte bedanken voor de enorme steun die ik van U krijg na mijn motorongeval op datum van 14 juni 2003. Dankzij Uw zeer professionele deskundige hulp en ongelooflijke motivatie bij het helpen opmaken van het ongevallendossier en het oplossen van de problemen die hier bij te pas komen.

Namelijk de nalatigheid en de foutieve beoordeling van de alarmcentrale 100 dat er alleen een ziekenwagen en geen politie naar de plaats van mijn ongeval werd gestuurd, ondanks dat ik gekwetst was en in het midden van de rijweg beland ben en daar ben blijven liggen totdat ik door de ziekenwagen naar het ziekenhuis gebracht werd. Alsook mijn motor bevond zich op de rijweg.

Daar het hier gaat om een ongeval veroorzaakt door een gevaarlijke en zeer slechte toestand van de rijweg die een spoorweg kruist, heb ik eerst gedacht dat ik geen schijn van kans zou hebben bij het neerleggen van een klacht tegen de wegbeheerder.

Op 24 juni 2003 heb ik beslist om telefonisch contact met U op te nemen en hierover raad te vragen. Naar aanleiding van Uw deskundige raad heb ik dan onmiddellijk mijn verzekering telefonisch op de hoogte gebracht en duidelijk vermeld dat ik een klacht indien tegen de wegbeheerder via mijn rechtsbijstand. Na enkele telefoontjes naar de politie en de alarmcentrale 100 werd mij bevestigd dat er geen politie verwittigd werd en er om deze reden geen PV van het ongeval werd opgesteld.

Dankzij U heb ik uiteindelijk een degelijke PV gekregen van de politie daar ik eerst een PV kreeg waarin belangrijke informatie over het ongeval ontbrak. Ik wil U ook nog bedanken voor de hulp die ik van U kreeg voor het verkrijgen van een medisch attest van mijn opname op de spoeddienst van het Jan-Palfijnziekenhuis na mijn ongeval. Daar het ziekenhuis mij geen medisch attest op mijn aanvraag wilde overhandigen en mij duidelijk maakte dat ik de voorziene procedure moest volgen, namelijk aanvragen via de verzekering of via mijn huisarts.

Door Uw professionele inzet en ervaring hebt U de politie kunnen overtuigen om dit medisch attest op te vragen aan het ziekenhuis om het uiteindelijk te laten toevoegen aan mijn dossier. Ook bedankt voor het maken van de deskundige foto’s op de plaats van het ongeval zodat ik voldoende bewijsmateriaal heb om aan te tonen dat het hier duidelijk gaat om een zeer gevaarlijke verkeerssituatie vooral voor alle tweewielers die aan het verkeer deelnemen.

Ik ben zeer gelukkig en tevreden als motorrijder dat er in deze gevaarlijke en drukke verkeersjungle er een rechtvaardige, gemotiveerde en strijdvaardige ridder ( Marc Annemans) bestaat die zich dag en nacht voor ons geen 100% maar 200% inzet, om het motorrijden zo veilig en aangenaam mogelijk te maken. Zodat wij motorrijders op een veilige manier ten volle kunnen genieten van onze geliefkoosde hobby en levensstijl.

De motorgroeten van
Frans


Citaat
Beste Marc en Diane,

Ik houd eraan jullie van harte te danken voor jullie onverdroten inzet voor meer verkeersveiligheid.

Het is spijtig dat het dikwijls zo moeizaam moet verlopen om van de overheid alleen maar gedaan te krijgen wat haar plicht is inzake verkeersveiligheid, en jullie zoveel tegenstand ondervinden. Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie onafgelaten inzet voor meer verkeersveiligheid al menig verkeersslachtoffer vermeden heeft. En ik hoop van harte dat deze voldoening jullie moed en sterkte zal geven om door te gaan met het nobele werk dat jullie begonnen zijn.

Dat mijn verloofde Leslie op een veilige manier heeft leren motorrijden, hebben zij en ik alleszins aan jullie te danken. Zonder jullie kostbare raadgevingen was ons prille geluk wellicht niet van lange duur geweest.

Op menselijk vlak zijn er daarom velen die niet eens tot aan jullie enkels reiken.

Met heel veel dank voor alles wat jullie doen en hartelijke groeten,

Jozef

Citaat
Marc Annemans,
 
Van harte bedankt voor je inzet voor een veiliger weggebruik. Je durft een kip een kip te noemen en krabbelt niet terug voor zogezegde specialisten,norse aannemers en last but not least de papiermolen van de bureaucratie. Hoedje af en hou vol.
vriendelijke groetjes
 
Jaqueline

Citaat
Marc,
Proficiat indien dit werkelijk door uw tussenkomst werd verwezenlijkt. Je krijgt blijkbaar meer gedaan dan de mensen die zelf bij het Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap werken.
S


Citaat
Beste Marc,
 
Uw werk vind ik schitterend.
 
Inderdaad, dankzij de inzet van mensen zoals u wordt er stilaan toch rekening gehouden met gevaarlijke situaties voor alle weggebruikers... ook van deze kant ne welgemeende dank vanuit de rijschool
 
Jos

Citaat
Beste Marc,
 
Uw werk vind ik schitterend Dat de toestand voor de vrachtwagenbestuurders minder schitterend is dat was mij allang duidelijk, maar dankzij de inzet van mensen zoals jij gebeurt er hopelijk iets dat die lamentabele toestand op termijn zal verbeteren.

Daarom : geef niet op, doe vooral in ons aller belang zo verder. Het is niet omdat ikzelf niet meer mag rijden dat ik deze zaak niet meer zou steunen.
 
J.S.













Diane,

Ik begrijp niet waarover je het hebt en wat al die citaten hier staan te doen. Heb je je vergist van topic of zo?

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: voorrang rotonde
« Reactie #157 Gepost op: maandag 08 december 2008 - 22:23:06 »
Diane wil hier maar laten zien dat Marc en zij (man en vrouw) verdomd goed weten waarover ze praten.
Vooral Marc heeft werk geleverd wat van onschatbare waarde is voor de verkeersveiligheid, iets wat door de Vlaamse overheid en een groot deel van de de Vlaamse politie erkend is in de vorm van vergunningen en lofuitingen.
Zij hebben met het CVV veel goed werk geleverd en wij doen er verstandig aan om te leren van hun ervaringen en verslagen.
Dit laat onverlet dat ieder zijn gefundeerde mening van harte welkom is.
Ik zou het als medelid op prijs stellen als er nu weer ontopic gediscussiëerd wordt en er verder niet over leraar-leerling-verhoudingen en meer van dat soort zever wordt gesproken.
De argumenten, daar gaat het om.
Iedereen doet er verstandig aan om in dit soort discussies zich niet al te snel persoonlijk aangevallen te voelen.

Offline Stefto

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 263
Re: voorrang rotonde
« Reactie #158 Gepost op: maandag 08 december 2008 - 22:40:03 »
Ik zou het als medelid op prijs stellen als er nu weer ontopic gediscussiëerd wordt en er verder niet over leraar-leerling-verhoudingen en meer van dat soort zever wordt gesproken.
De argumenten, daar gaat het om.

Het probleem is nu net dat marc achterhaalde argumenten wil verdedigen en dat hij (als meester) mij (als oerdomme leerling) wil behandelen door te beweren dat ik niet weet waarover ik spreek.
Heb je daar dan geen problemen mee? Of mag hij dat wel omdat hij marc heet?
Ik zou als lid gewoon mijn mening willen vertellen. Dat mag toch?

Citaat
Diane wil hier maar laten zien dat Marc en zij (man en vrouw) verdomd goed weten waarover ze praten.

Omdat hij iets heeft gedaan voor de verkeersveiligheid? Ik zie de link niet met vrachtwagens en hun 'dode hoeken'.

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: voorrang rotonde
« Reactie #159 Gepost op: dinsdag 09 december 2008 - 00:12:35 »
Ik zou het als medelid op prijs stellen als er nu weer ontopic gediscussiëerd wordt en er verder niet over leraar-leerling-verhoudingen en meer van dat soort zever wordt gesproken.
De argumenten, daar gaat het om.
Het probleem is nu net dat marc achterhaalde argumenten wil verdedigen
De rest vindt die argumenten blijkbaar niet achterhaald en is vooralsnog niet overtuigd van jouw argumenten.
Nu zijn er 2 plausibele mogelijkheden. Oftewel zit er een hiaat in jouw redenering oftewel zijn jouw argumenten nog onvoldoende onderbouwd. Het is aan jou om te beoordelen wat volgens jou van toepassing is.
Blijken jouw argumenten niet te kloppen, erken dat dan.
Zijn jouw argumenten onvoldoende onderbouwd, onderbouw ze dan meer. Ik zou zeggen, begin eens met de uitslag van jouw test te plaatsen.
Van gebekvecht wordt niemand wijzer.

Citaat
en dat hij (als meester) mij (als oerdomme leerling) wil behandelen door te beweren dat ik niet weet waarover ik spreek.
We werken hier niet met meester/leerling-verhouding (hier niet ;D). In alle eerlijkheid vind ik dat jij je erg snel persoonlijk aangevallen voelde. Marc constateerde net als Xantingo dat hetgeen jij daarvoor zei niet klopte. Dat is geen persoonlijke aanval.
Zij gaven in eerste instantie op een erg directe manier aan dat je ongelijk had (misschien iets te direct maar je moet in een discussie nu eenmaal tegen een stootje kunnen), vervolgens heb jij zelf olie op het vuur gegooid door dat kleine akkefietje zo sterk uit te vergroten. Het risico van een discussie aangaan is dat anderen tot de constatering komen dat je ongelijk hebt.

Citaat
Na al uw uitspraken naar mijn persoon, die vermoedelijk bedoeld waren een meester/leerling-verhouding te creëren, ga ik nu uw uitspraken overtreffen.
Ik durf met 100% zekerheid te stellen dat dat niet zijn intentie was. Waarom zo achterdochtig?

Citaat
Ik zou als lid gewoon mijn mening willen vertellen. Dat mag toch?
Voor mensen die mij als forumlid kennen is dit een rhetorische vraag. ;D
Wanneer het over de dode hoek gaat dan doen meningen er niet zo veel toe en gaat het om de feiten.

Citaat
Omdat hij iets heeft gedaan voor de verkeersveiligheid? Ik zie de link niet met vrachtwagens en hun 'dode hoeken'.
Hij heeft niet 'iets' gedaan voor de verkeersveiligheid, hij heeft met meer deskundigheid meer voor de verkeersveiligheid gedaan dan ieder ander op dit forum waarschijnlijk ooit voor de verkeersveiligheid zal gaan doen en dat is een onbetwistbaar feit.
De link is dat hij veel deskundigheid heeft m.b.t. de verkeersveiligheid, hij is er full time mee bezig geweest om te onderzoeken wat de oorzaken van verkeersongevallen zijn. In het algemeen bemoei ik me niet met akkefietjes tussen andere leden maar wanneer iemand Marc aanvalt dan neem ik het voor Marc op, enerzijds omdat hij mijn respect heeft verdiend voor hetgeen hij heeft gedaan, anderzijds omdat ik zijn bijdrage voor dit forum erg waardevol vindt. Ik zou het zonde vinden wanneer hij met zijn kennis en inzicht het forum zou verlaten omdat hij zich niet welkom voelt.

Wellicht is het verstandiger om deze discussie (meester/leerling enzo) voort te zetten via pb en hier terug over rotondes te praten. Dat is namelijk belangrijker en interessanter voor de meesten van ons.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 09 december 2008 - 13:22:41 door BBB »

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: voorrang rotonde
« Reactie #160 Gepost op: dinsdag 09 december 2008 - 10:52:25 »
oeps slecht geklikt..  ;)
« Laatst bewerkt op: dinsdag 09 december 2008 - 10:55:06 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: voorrang rotonde
« Reactie #161 Gepost op: dinsdag 09 december 2008 - 10:53:44 »
Om toch terug bij het onderwerp te geraken, had ik "zomaar" een idee:
Ik zal later ook een poll in het praatcafé openen, waar iedereen zijn gedachten hierover kan neerschrijven.

Is er in Be of Europa ooit over nagedacht het verkeer enkel op fietspaden enkel LINKS te laten geschieden ?
(naar analogie met voetgangers die op en langs de rijbaan lopen en direct zicht hebben op het tegenverkeer)

Daarbij zijn er al plaatsen waar fietsers links vd weg mogen rijden (in bbk).

Voordelen ?
- links rondom een rotonde, qua dodehoekproblematiek van bepaalde auto´s en vooral vrachtwagens; beide zien mekaar.
- parkerende bestuurders tussen fietspad en trottoir zien de fietser aankomen...
- fietsers bij eng-aanliggende fietspaden zien steeds het verkeer naderen...
- fietser komt altijd van rechts bij een vvr-kp waar een fietspad dwarst...
- enz...  ???

Nadelen ?
- fietspadborden aan de andere kant ?
- gewenning ?
- enz...   ???
« Laatst bewerkt op: dinsdag 09 december 2008 - 12:38:58 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

wooter

  • Gast
Re: voorrang rotonde
« Reactie #162 Gepost op: dinsdag 09 december 2008 - 13:33:26 »
Leuk, totdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.tdat het fietspad wegvalt :)

Een luie fietser nadert je dan tegen 2x de gemiddelde wandelsnelheid, maar wat ga je doen met opgefokte brommertjes die al spookrijdend 70 km/u op je weghelft rijden? :D

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: voorrang rotonde
« Reactie #163 Gepost op: dinsdag 09 december 2008 - 13:56:52 »
Citaat van: BBB
Ik zou zeggen, begin eens met de uitslag van jouw test te plaatsen.

Dat ei komt er niet,BBB.Even de postings van stefto analyseren,en men weet welk doel ze beogen.

Citaat van: stefto
"Ik heb dit weekeinde een testje gedaan.Geen dode hoek".

Stevig onderbouwd en gestaafd moet ik zeggen.Als men dan nog schrijft dat het niets uitmaakt of een vrachtwagen al dan niet in beweging is,kan ik met grote zekerheid concluderen dat men inderdaad niet weet waarover men spreekt.Als men iets schrijft dat niet onderbouwd kan worden door een bewijsmiddel,zwijg er dan over.

Vermoedelijk uw testje...

1...2...3 BEDOT.




Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline Kunde

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Veilig verkeer begint en eindigt bij jou en mij
Re: voorrang rotonde
« Reactie #164 Gepost op: dinsdag 09 december 2008 - 14:16:44 »
Citaat
Is er in Be of Europa ooit over nagedacht het verkeer enkel op fietspaden enkel LINKS te laten geschieden
Dit lost het probleem ook niet op. Weinig bestuurders kijken ook niet in de linkse dode hoek om na te gaan of er verkeer van achter links komt.
Het enige dat wel zou kunnen helpen is:
-andere weggebruikers aanleren dat er een dode hoek is, ook bij personenwagens, en waar die zit
-bestuurders van zwaar vervoer er bewust van maken dat, ondanks alle spiegels en camera's, er toch een dode hoek is
-kijktechniek aanleren
Verkeerseducatie: verkeren kun je leren.