Auteur Topic: Stuurtechnieken  (gelezen 60751 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Stuurtechnieken
« Reactie #120 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 11:00:01 »
Jozef, loop je niet te hard van stapel?
Iemand die beweert dat hij zou willen samenwerken met ons, maar stelt dat de hoofdprioriteit van dit forum het afbreken van "collega's" is, leest de berichten op dit forum overduidelijk extreem selectief.
Inderdaad. Daar is hij fout in. Dat is jouw hoofdprioriteit, en die van een paar andere helden die de context van GRO niet bevatten.

Neem dan mijn meer dan 5.000 postings op dit forum eens eerlijk door, Wouter, en tel het eens na. Dan zul je zien wat mijn hoofdprioriteit is.

En ik heb lang genoeg met GRO samengewerkt om de context van GRO veel beter te kennen dan jij.

Citaat
De rest maakt het geen kloten uit, en stoort zich fel aan jou schimmenspellen.

Schimmenspellen? Ik vrees dat je me met Inazuma verwart.

En als dat zo zou zijn, hoe zou jij dat dan weten? Heb je misschien een rondvraag gedaan bij de meer dan 200 leden, of zijn ze (op diegenen die je als "helden" bestempelt" na), misschien uitgerekend bij jou, en niet bij mij, hun beklag over mij komen maken?

Citaat
Citaat
De berichten van stefto heb je ook al verwijderd...
Ik heb geen enkel bericht van Stefto verwijderd. Ik heb enkel twee van zijn berichten, met opgave van de reden, verplaatst naar de forumrubriek waar ze thuishoorden: in de Schrootpers.
Staan ze nog in de draad? Nee, ze zijn verwijderd.

Ze zijn verplaatst. Bij de SMF software is "Verplaats" een andere knop dan "Verwijder". Kijk ook eens bij Van Dale naar het verschil tussen verplaatsen en verwijderen.

Citaat
Als er één z'n ontslag als moderator had moeten indienen, was jij het...

Ik kan me inbeelden dat dit sommige lieden beter zou uitgekomen zijn. Helaas voor hen, maar gelukkig voor de site, heb ik deze laatste overgelaten aan een verstandig man, die daar wel anders over denkt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #121 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 11:06:15 »

Ze zijn verplaatst. Bij de SMF software is "Verplaats" een andere knop dan "Verwijder". Kijk ook eens bij Van Dale naar het verschil tussen verplaatsen en verwijderen.

Jozef, als je in windows een bestand (file) naar de prullenmand (recycle bin) sleept, is dat bestand dan verwijderd ?

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #122 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 11:51:00 »
Jozef, als je in windows een bestand (file) naar de prullenmand (recycle bin) sleept, is dat bestand dan verwijderd ?

Natuurlijk niet, het is alleen maar verplaatst.

Zelfs als je de toetsencombinatie Shift+Delete gebruikt, staat het bestand nog op een semi-permanente gegevensdrager zolang het niet overschreven wordt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #123 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 13:04:27 »

Natuurlijk niet, het is alleen maar verplaatst.

Zelfs als je de toetsencombinatie Shift+Delete gebruikt, staat het bestand nog op een semi-permanente gegevensdrager zolang het niet overschreven wordt.
En zelfs als het overschreven wordt kan je het nog terughalen van een backup ...
 :-X

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #124 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 14:17:56 »
En zelfs als het overschreven wordt kan je het nog terughalen van een backup ...

De Computer Crime Unit van de Federale Politie heeft daar zelfs geen backup voor nodig. Zelfs als een harde schijf low en high level geherformateerd wordt, zijn de gegevens die er werden opgeslagen nog niet helemaal verwijderd.

Datenrettung Festplatte

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #125 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 14:20:27 »

De Computer Crime Unit van de Federale Politie heeft daar zelfs geen backup voor nodig. Zelfs als een harde schijf low en high level geherformateerd wordt, zijn de gegevens die er werden opgeslagen nog niet helemaal verwijderd.

Datenrettung Festplatte
Bijgevolg werden er op wegcode ook nooit berichten verwijderd, ze zijn enkel verplaatst  :-X

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #126 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 14:24:32 »
Bijgevolg werden er op wegcode ook nooit berichten verwijderd, ze zijn enkel verplaatst  :-X

Voor de bezoekers waren ze wel verwijderd, want niet meer door hen toegankelijk.

Offline danny

• Starter
  • *
« Reactie #127 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 15:28:26 »
Ik stuurde met een techniek een bericht naar een ander topic. ;)

En zo zijn we terug aan het leren hoe we beter kunnen sturen , en ons sociaal hoffelijk vlot en veilig in het wegverkeer kunnen verplaatsen.

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #128 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 15:39:20 »
Nog even de uitleg van wooter opnieuw gelezen. 
Vooral de uitleg voor het nemen van een rotonde was interessant: ik doe dit al jaren spontaan min of meer op deze manier.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #129 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 15:45:33 »
Ik stuurde met een techniek een bericht naar een ander topic.

En het moet een goede techniek geweest zijn, want jou heb ik nergens uit de bocht zien gaan.

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #130 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 16:36:09 »

- 10 voor 10 wordt al meerdere jaren niet meer aangeleerd in Duitsland en in Oostenrijk. In rechte lijn geldt de linker hand op 9 uur en de rechter hand op 3 uur. 10 voor 10 op het examen resulteert in "Je deed het zo fantastisch goed, dat we jou graag nog eens zien weerkomen voor een opvoering van je rijkunsten alvorens je een rijbewijs krijgt".

- op het examen het stuurwiel ook maar één keer door de handen laten glijden betekent sofort: "Game over". Auto onmiddellijk aan de kant, en de rijschoolinstructeur rijdt de wagen terug naar het examencentrum.

Ter info: er wordt in België, tijdens de opleiding van rijschoolinstructeurs, bitter weinig tijd besteed aan hun rijtechnieken, en je kan er op minder dan een jaar gebrevetteerd rijschoolinstructeur worden (theoretische opleiding, schriftelijke en mondelinge examens, en praktische stage inbegrepen). In Duitsland duurt het 3 jaar om rijschoolinstructeur te worden (en kost het een veelvoud van in België).

Maar tegen de onbeleerbaren is helaas geen kruid gewassen, en met hen valt uiteraard geen consensus te bereiken.

We zijn misschien dan wel slecht opgeleerd, maar ik heb nog nooit iemand de 10 voor 10 houding aangeleerd.
Je hoeft er op een examen inderdaad niet voor aan de kant, maar de reden daarvoor is dat ze je met een 10 voor 10 houding zelfs niet laten vertrekken. ::)

« Laatst bewerkt op: vrijdag 04 juni 2010 - 17:13:30 door benny stinkens »

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #131 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 16:43:21 »
Voor de mensen die zich afvragen waarom ik ontslag heb genomen, zal ik een stukje tekst laten zien.
Het is mijn eigen tekst, die van mijn ex-collega's geef ik niet vrij omdat hij geplaatst is in het moderatorengedeelte en ik geen misbruik wil maken van de macht (rechten) die ik toen had.
Citaat
Al hoewel ik hier zelf moderator ben, vraag ik me af met wat we nu eigenlijk het meeste bezig zijn ?
Aantonen dat andere sites met hun klak smijten of verkeersveiligheid ?

Wat wij hier de laatste tijd bezig zijn is:
andere sites de grond in boren.
Andere weggebruikers de grond inboren (dan eens voetgangers, dan eens vrachtwagenchauffeurs, enz...)
De flikken de gond in boren..

Ik weet dat dit zeker niet ten onrechte is, we hebben rotte flikken,vrachtwagenchauffeurs,sites,fietsers,voetgangers, enz....
Maar als we ons de meeste tijd alleen maar bezig houden met te kankeren op de anderen hoeft het voor mij niet meer.

@Joeri,
Mag ik van jou aub de aanvaarding van mijn ontslag verwachten ?
Voor de mensen die hier nog op willen reageren,
vergeet niet dat ik na mijn ontslag, hier niet meer kan lezen   
Ik wens iedereen nog veel plezier

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #132 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 16:53:39 »
We zijn misschien dan wel slecht opgeleerd, maar ik heb nog nooit iemand de 10 voor 10 houding aangeleerd.
Je hoeft er op een examen inderdaad niet voor aan de kant, maar de reden daarvoor is dat ze je met een 10 voor 10 houding zelfs niet laten vertrekken. ::)

Ik bedoelde uiteraard 10 over 10, een houding die wél aangeleerd wordt in de Belgische rijscholen.

Bedankt om me op mijn lapsus te wijzen, Benny.

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #133 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 17:16:56 »
Ik weet wel dat je 10 over 10 bedoelde Jozef, en mijn antwoord was dan ook als humor bedoeld.

Ik vind het alleen spijtig dat als iemand anders dit op een andere site zou schrijven, jij onmiddelijk de auteur en de site zou bestempelen als iemand/iets die levensgevaarlijk advies neer pent.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #134 Gepost op: vrijdag 04 juni 2010 - 17:24:07 »
Ik vind het alleen spijtig dat als iemand anders dit op een andere site zou schrijven, jij onmiddelijk de auteur en de site zou bestempelen als iemand/iets die levensgevaarlijk advies neer pent.

Toch niet, Benny. Vergissen is immers menselijk. Doch volharden in de boosheid is des duivels.