Jozef, loop je niet te hard van stapel?
Iemand die beweert dat hij zou willen samenwerken met ons, maar stelt dat de hoofdprioriteit van dit forum het afbreken van "collega's" is, leest de berichten op dit forum overduidelijk extreem selectief.
Inderdaad. Daar is hij fout in. Dat is jouw hoofdprioriteit, en die van een paar andere helden die de context van GRO niet bevatten.
Neem dan mijn meer dan 5.000 postings op dit forum eens eerlijk door, Wouter, en tel het eens na. Dan zul je zien wat mijn hoofdprioriteit is.
En ik heb lang genoeg met GRO samengewerkt om de context van GRO veel beter te kennen dan jij.
De rest maakt het geen kloten uit, en stoort zich fel aan jou schimmenspellen.
Schimmenspellen? Ik vrees dat je me met Inazuma verwart.
En als dat zo zou zijn, hoe zou jij dat dan weten? Heb je misschien een rondvraag gedaan bij de meer dan 200 leden, of zijn ze (op diegenen die je als "helden" bestempelt" na), misschien uitgerekend bij jou, en niet bij mij, hun beklag over mij komen maken?
De berichten van stefto heb je ook al verwijderd...
Ik heb geen enkel bericht van Stefto verwijderd. Ik heb enkel twee van zijn berichten, met opgave van de reden, verplaatst naar de forumrubriek waar ze thuishoorden: in de Schrootpers.
Staan ze nog in de draad? Nee, ze zijn verwijderd.
Ze zijn verplaatst. Bij de SMF software is "Verplaats" een andere knop dan "Verwijder". Kijk ook eens bij Van Dale naar het verschil tussen verplaatsen en verwijderen.
Als er één z'n ontslag als moderator had moeten indienen, was jij het...
Ik kan me inbeelden dat dit sommige lieden beter zou uitgekomen zijn. Helaas voor hen, maar gelukkig voor de site, heb ik deze laatste overgelaten aan een verstandig man, die daar wel anders over denkt.