Je neemt dus de voorrang pas wanneer je hem gekregen hebt.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ....
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onzin.
Wat niet uitsluit dat je jouw voorrang kan afstaan, ttz er geen gebruik van maakt door verkeersinzicht, dit in zeer specifieke omstandigheden.
[/quote]
Achter deze stelling sta ik al jaren.
Want als je te pas en te onpas je voorrang afstaat kan er verwarring ontstaan. Stel dat je bij elke B15 zou stoppen om je voorrang af te staan dan is normaal verkeer niet meer mogelijk.
In principe moet je erop kunnen rekenen dat de voorrang jou verleend wordt door de voorrangsplichtige.
Als je geen reden hebt om je voorrang af te staan is het wenselijk om er gebruik van te maken.
Met grote voertuigen heb je daarentegen in bepaalde gevallen redenen genoeg om je voorrang af te staan.
Je kan dan een teken geven aan de voorrangsplichtige zodat deze bij eventuele controle op de naleving van de voorrangsregels kan terugvallen op het feit dat je als voorrangsgerechtigde je voorrang daadwerkelijk afstond.
Verhaaltje om gedrag doorsnee Vlaming achter het stuur duidelijk te maken :
Als ik in Vlaanderen op een kruispunt met voorrang van rechts naar rechts wil afslaan en niet op voorhand naar links kan uitwijken waardoor ik op de ingeslagen weg de tegenliggers zou hinderen sta ik mijn voorrang af aan de van links komende bestuurders en geef daarvoor een teken dat ze mogen doorrijden.
Maar die van links komende bestuurders zien dat zelfs niet en rijden meestal gewoon zonder te vertragen voorbij mijn neus.
Eigenlijk had ik toch wel een soort van bedankteken met de hand verwacht.
Maar ja in Vlaanderen kennen weinigen hun beleefdheid en hun voorrangsregels, en ik maar teken doen aan al die auto's die van links komen.
Opeens waren er geen auto's meer die van rechts kwamen en gaf ik geen teken meer aan de van links komende bestuurders.
Ik ging er dus vanuit dat ik terug veilig gebruik kon maken van mijn voorrang gezien ik geen enkele bestuurder zou hinderen,behalve dan de voorrangsplichtige, maar dat is natuurlijk niet hinderen, dat is de normale regel.
Ik vertrek en de van linkskomende bestuurder doet geen enkele moeite om te stoppen, wijkt uit naar de linkse kant van de weg en maakt mij uit voor gek.
Ik had eerder verwacht dat deze bestuurder zich zou excuseren voor zijn wangedrag als voorrangsplichtige.
Iemand die toevallig zijn voorrang vergeet te verlenen steekt zijn hand op als excuus voor het ongemak werd mij destijds aangeleerd.
Bende onopgevoede associale gestoorde ..........