Citaat:
Tiens, je neemt toch een "naastbijgelegen" verlenging die aan de overkant ligt.
Antwoord:
Als voorbeeld ja.
Dan weer wel, dan weer niet, onlogisch dus.
Een T-kruispunt is evenzo een kruispunt, Art 24.7 heeft het over
alle en ganse kruispunten.
Michel ik hoop echt dat je niet beter weet, maar in jou discussies zit geen enkele logica.
Wat bazel je daar weer, (onlogische) argumenten opgebruikt ? Ego aangeslagen ?
Je weet toch ondertussen ook hoe ik het zie ?
Ik heb er ook enkele blz voor nodig gehad om een "juiste" interpretatie te vinden die voor
elk mogelijk kp telt, hoe scheef gebogen of krom ook die "naastbijgelegen" dwarsrijbanen lopen of uitmonden en rare kruispunten kunnen vormen, men kan dikwijls bijna van 2 T-kpn spreken, in onze dorpskom liggen er zo 3 binnen de 400 meter..., ik was zo vrij ze als praktijk-vb te nemen. Ik heb namelijk tijd genoeg die rare kpn eens in werkelijkheid te bekijken (te voet, fiets, of met de auto).
Mijn interpretatie voldoet
steeds aan art 24.7 -
vooral het voornaamste - hé.
Jij weet het na een tiental blz nog niet, bewijs nu toch eens eenmaal dat jouw interpretatie voor alle kpn aan de
volledige regel 24.7 voldoet:
Artikel 24: Stilstaan- en parkeerverbod
Het is verboden een voertuig te laten stilstaan of te laten parkeren op elke plaats waar het duidelijk een gevaar zou kunnen betekenen voor de andere weggebruikers of waar het hun onnodig zou kunnen hinderen, inzonderheid : in de nabijheid van de kruispunten, op minder dan 5 meter van de verlenging van de naastbijgelegen rand van de dwarsrijbaan, behoudens plaatselijke reglementering;
Waarom zoek je het niet zelf uit (kp-tekeningen op papier), ipv maar steeds vragen te stellen ?
Anderen hier zullen ook wel hun twijfels gehad hebben. Ook het internationaal verdrag (citaat Inazuma) heeft een en ander rechtgezet hoe men 24.7 zou moeten interpreteren, andere landen houden hun tekst evenzo zeer kort waardoor eventuele interpretatie geminimaliseerd wordt.
Ge amuseert u met constant alles te ontwrichten.
Tja, bij jouw doormekaargedoe alleen maar om jouw totaal onlogische interpretatie koppig te willen forceren, ga je nergens komen.
Je ziet hopelijk aan je eigen vbn en citaten dat er geen lijn in jouw redenering zit.
Ik heb nog altijd geen antwoorden op mijn vragen.
Dat zijn de gevolgen...
Dat ligt meer aan jou, denk je niet ? Velen hebben op jouw vragen geantwoord, maar de antwoorden stonden je blijkbaar niet aan...
Die antwoorden moet je ook lezen, begrijpen, erop ingaan, nahaken bij twijfel, en zeker niet uitwijken...
Ik had daar 2 passende citaten voor jou:
Je moet soms lang op de drempel van de vragen staan eer je je voet durft zetten op de trede van de antwoorden. Rilke
Men hoort slechts de vragen waarop men in staat is te antwoorden. Nietzsche
Of geef toch zelf eens enkel het antwoord op jouw vra(a)g(en), mss kunnen we dan hierond een vra(a)g(en) construeren?

Probeer toch eens ten-eerste op mijn tekeningen (1) (2) (3) de dwarsrijbanen -logisch- te verlengen.
En het moet eveneens "werken" op "dubbele T-kpn", zodat de interpretatie aan 24.7 voldoet.